<b>גלובסקול - </b>לומדים מרחוק
הפעלת עסק בתקופה של אי-וודאות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

הפעלת עסק בתקופה של אי-וודאות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

ניהול עסקי בזמן משבר, היבטים פיננסים ומודלים תפעוליים

במסגרת ההרצאה מסביר גיא לאון כיצד ניתן להפעיל את העסק בתקופה של אי-וודאות. לאון, מייסד ומנכ"ל קבוצת "קרנף", המתמחה בהסעדה לשוק המוסדי, חברות וארגונים, סבור כי "מה שלא ניתן למדוד לא ניתן לנהל". בהרצאתו הוא צולל לרמת המיקרו של ניהול העסק עד למעבר פרטני על גיליונות האקסל. כל זאת במטרה להדגים כיצד ניתן לנסות ולשלוט בהוצאות בעת זו. במסגרת זו הוא בוחן טבלת P&L,
טבלאות - LABOR ,COST ,FOOD ועצי מוצר.
16.09.2020 |

כתבות נוספות:
דיגיטאלנט FB

Facebook Ads - הקמה וניהול קמפיין ממומן לעסק קטן

במסגרת הקורס נלמד איך לנהל קמפיין ממומן לעסק קטן, החל מתכנון מקדים ומטרות, מבנה של קמפיין בפייסבוק, נראות וקריאייטיב, בניית קהלים ודו”חות ואופטימיזציה.

  • מרצה: שחר גבאי, Insight Marketing Solution 
  • 6 מפגשים LIVE
  • מחיר: 1,340 ₪ כולל מע"מ 
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes25 בעמוד הרכישה.
  • לפרטים על מועדי הקורס הקליקו.
האפי האוור בנושא "משברים וסליחות"

מפגש Happy Hour: איך נתמודד עם משבר עסקי ומתי עלינו לבקש סליחה מהצרכן?

בערב ראש השנה האחרון חווה קייטרינג רן שמואלי תקלות לוגיסטיות, שהותירו כמו עשרות לקוחות ללא משלוח ארוחת חג. איך התמודדה חברת ההסעדה עם האירוע. ניתחנו את המקרה מכמה זוויות שונות

לצפייה בהרצאה>>

הרשמו לניוזלטר נשים בהייטק
נרשמת בהצלחה לניוזלטר