<b>גלובסקול - </b>לומדים מרחוק
חווית לקוח וניהול לקוחות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

חווית לקוח וניהול לקוחות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

חווית לקוח (CX) וניהול לקוחות בזמן שינוי

ההרצאה עוסקת בחוויית לקוח בעידן של שינויים. לדברי המרצה, רונית גנון עמית, בעלת חברת הייעוץ RGA Consulting, בעידן הדיגטלי הנוכחי ובכלל הלקוח זקוק לטיפול מא' ועד ת'. עלינו כבעלי עסקים להשקיע בחוויית הלקוח – "להבין מה הלקוח רוצה ואולי אפילו להקדים אותו ולהפתיע אותו". הדבר מקבל משנה תוקף כיום בתקופת ה-New Normal שיצרה הקורונה, שמשנה את הדרך שלנו לעשיית עסקים.

בין השאלות שבהן עוסקת ההרצאה: מה התחדש בתחום חוויית הלקוח בעת משבר הקורונה, מהי חוויית לקוח מיטבית כיום לעומת העבר, ממה היא מורכבת ומושפעת וכיצד נמדוד אותה.

16.09.2020 |

כתבות נוספות:
האפי האוור בנושא "משברים וסליחות"

מפגש Happy Hour: איך נתמודד עם משבר עסקי ומתי עלינו לבקש סליחה מהצרכן?

בערב ראש השנה האחרון חווה קייטרינג רן שמואלי תקלות לוגיסטיות, שהותירו כמו עשרות לקוחות ללא משלוח ארוחת חג. איך התמודדה חברת ההסעדה עם האירוע. ניתחנו את המקרה מכמה זוויות שונות

לצפייה בהרצאה>>

דיגיטאלנט צעדים להקמת אתר

הצעדים הנדרשים להקמת אתר eCommerce לעסק

במסגרת הקורס נלמד מהם הצעדים שנדרש לעשות בדרך להקמת אתר איקומרס לעסק, מה מוכרים ואיך, החלטה על יעדי מכר, הגדרת הצרכים של האתר ובחירת פלטפורמה/טכנולוגיה מתאימה, סגירת פתרונות תפעול לוגיסטיקה ושירות וכלי שיווק עיקריים שחייבים להכיר.

  • מרצה: מיכל חיון, !2DO
  • מפגש LIVE אחד
  • מחיר: 260 ₪ כולל מע"מ
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes25 בעמוד הרכישה.
  • לפרטים על מועדי הקורס הקליקו.
הרשמו לניוזלטר נשים בהייטק
נרשמת בהצלחה לניוזלטר