רשת בחדשות

סוכן חדשות
 
משתתפי "הישרדות VIP" / צילום: משה נחומוביץ
רשת חוזרת להוביל: רייטינג של 22.2% להשקת "הישרדות VIP"
הכישלון של "2025", שאמורה להיות תוכנית הדגל של קשת, בא לידי ביטוי היטב בטבלת הרייטינג של השבוע החולף: ממוצע 3 התוכניות השבועיות הוא 14.1% - מה שממקם את התוכנית במקום השישי בלבד
  
 
רני רהב / צילום: יוסי כהן
בפורים הזה, רני רהב מצא את התחפושת המושלמת
מה אפשר לצפות מראיון שיחצ"ן משמש בו כמראיין? אי-אפשר גם וגם – להיות מלא באינטרסים ובאותה הנשימה לראיין באובייקטיביות ובהגינות. אין חיה כזו, וגם רשת 13 ורהב יודעים את זה. לכן הם מעדיפים להתחפש • דעה
  
 
שרה נתניהו  / צילום: חיים צח לעמ
שרה נתניהו "סיפקה" לרשת את הסחורה, בערך
הביקור של אשת רה"מ בתוכנית החדשה של רני רהב ושרון גל ברשת 13 הניב רייטינג גבוה יחסית - אולם ממוצע התוכנית כולה נמוך מזה של המתחרים בקשת, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', ועמד על 4.8% בלבד
  
 
פרופ' אבי שמחון / צילום: אבי שמחון
פרופ' אבי שמחון: התנגדתי ואני עדיין מתנגד למיזוג רשת וערוץ עשר
פרופ' שמחון, חבר ועדת הריכוזיות, אמר בכנס של רשות התחרות כי "אין שני גופים עסקיים שמיזוגם יביא להגדלת ההשפעה על מקבלי ההחלטות כמו המיזוג בין ערוץ עשר לרשת"
  
 
עידן עופר / צילום: דניס באליבוס, רויטרס
אנרגיה תמורת תקשורת: עידן עופר החליף חמור בסוס מרוץ
עידן עופר עשה עסקה סופר-מוצלחת, כשנפרד מעסקי התקשורת המקרטעים והחליף אותם באפשרות להאיץ את עסקי ייצור החשמל הפורחים • פרשנות
  
 
קורין גדעון וארז טל מנחי התכנית 2025/צילום: טל גבעוני
רייטינג שבועי: החדשות בראש הטבלה, "2025" לא מספקת את הסחורה
חדשות סוף השבוע של קשת היא התוכנית הנצפית ביותר בשבוע החולף עם 19.2% רייטינג • שני פרקים של "האח הגדול" הגיעו למקום הרביעי והחמישי, אך הרייטינג המאכזב שהם מניבים הוא כאין וכאפס לעומת ההתרסקות של "2025", שהגיע לרייטינג ממוצע של 14.3% בלבד
  
 
טלוויזיה חכמה / צילום: Shutterstock
התגעגעתם? הנה מועדי שידור תעמולת הבחירות בכל הערוצים
ועדת הבחירות המרכזית לא קיבלה את בקשתן של קשת ורשת לשדר את תעמולת הבחירות הרחק מעבר לשעות הפריים-טיים, ובכל זאת ניכר הניסיון לפגוע ברצף השידורים מעט ככל שאפשר
  
 
קובי מרימי בגמר הכוכב הבא  לאירוויזיון / צילום: רונן אקרמן
רייטינג שבועי: גמר "הכוכב הבא" בראש, "2025" מדשדשת
תוכנית הגמר של "הכוכב הבא לאירוויזיון" החזירה אותנו השבוע לנתונים שזכורים מימי טרום פיצול ערוץ 2 עם רייטינג ממוצע של 30.8% • הרף של הצפייה ב-"2025" הלך וירד בהדרגה עד שהגיע ל-16.4% ביום רביעי האחרון - האם השבוע הרייטינג יעלה?
  
 
שידור חי מהכנסת ומת"א: חברות החדשות נערכות ליום הבחירות
חדשות 13 צפויה לשדר את האולפן המרכזי מאולפני מזמור הפקות בפתח-תקווה, לצד נקודות שידור נוספות, בהן מהכנסת ומת"א • בחברת "החדשות" של קשת 12 מתעתדים להשקיע כ-2 מיליון שקל במשדר בחירות שיכלול עשרות נקודות שידור
  
 
טלוויזיה חכמה / צילום: Shutterstock
בפריים-טיים או אחריו: מתי יעלו שידורי תעמולת הבחירות
ועדת הבחירות צפויה להחליט היום על מועד שידורי התעמולה בערוצים המסחריים - בשתיים בצהריים ובחצות או בשש בערב ובאחת עשרה בלילה
  
 
ארץ נהדרת / צילום: משה נחמוביץ
רייטינג: קשת הכניסה בשבוע החולף 9 תוכניות לטבלת 10 הנצפות
התוכנית הנצפית ביותר בשבוע החולף היא "ארץ נהדרת" של קשת, שרשמה רייטינג של 21.2%; אחריה בפער לא גדול "הכוכב הבא לאירוויזיון" עם 20.9% • רשת מיוצגת השבוע עם תוכנית אחת בלבד: "האחר הגדול VIP" עם רייטינג ממוצע של 16.5%
  
 
יוסי ורשבסקי \ צילום: יחצ
מנכ"ל רשת באסיפת העובדים: "המשימה הראשונה של החברה - להרוויח כסף"
ישיבת העובדים נערכה לאחר שבוע לא פשוט בו פוטרו בערוץ הממוזג רשת-עשר כ-75 עובדים • המנכ"ל יוסי ורשבסקי: "לא תהיינה הזרמות נוספות, כי בעלי המניות הזרימו סכום דמיוני" • "אני מבטיח לכם שכשנתאסף בסוף 2019, נסכם שנה של turn around עסקי שבה רשת הופכת לחברה רווחית"
  
 
חיים אתגר בתוכנית "המתחזים" / צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג: "המתחזים" של חיים אתגר בראש; קשת ממשיכה להוביל
שלוש התוכניות הנצפות ביותר השבוע - שלושתן של קשת - רשמו רייטינג של מעל 20% • גם השבוע רשת מיוצגת בטבלה עם תוכניות "האח הגדול VIP" בלבד
  
 
יואב הלדמן/צילום: סיון פרג'
יואב הלדמן, סמנכ"ל הכספים בערוץ עשר, מונה למשנה למנכ"ל רשת
יהיה אחראי במסגרת תפקידו על הפיתוח העסקי, כלכלה ותפעול של החברה הממוזגת • הלדמן: "אני מאמין שהמעבר משוק לא הגיוני של 3 שחקנים שמפסידים סכומי-עתק לשוק רציונלי וכלכלי יביא את רשת 13 לרווחיות עתידית"
  
 
יוסי ורשבסקי, אבי ניר / צילומים: גיא קרן, רונן אקרמן
קשת ורשת: "להכיר בזכותנו לתשלום מכל ספקי התכנים"
קשת ורשת פנו למשרד התקשורת, לרשות השנייה ולמשרד האוצר בבקשה לפעול לשינוי החוק, בטענה כי שוק התקשורת משתנה והשתנה באופן דרמטי, ולכן יש להתאים את החקיקה לשינויים שהתרחשו • הפנייה - בעקבות הכרזת פרטנר על התחלת שיווק של פרסומות מותאמות אישית באפליקציית הטלוויזיה שלה
  
 
סופר פארם / צילום: שאטרסטוק
המאבק על עליית מחירי הפרסום: מה יש לפרטנר ולסופר־פארם נגד רשת 13
מנתונים שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי מאז עלה לאוויר הערוץ הממוזג רשת 13, הממוצע היומי של קשת בפריים-טיים הוא 33.4 דקות פרסום, לעומת 22.4 דקות לרשת • הסיבה: קשת מחזיקה נתח משמעותי יותר בעוגת הרייטינג, ובנוסף עליית המחירים ברשת גבוהה יותר באופן יחסי למחירים בעבר
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 1801 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 113