קניות באינטרנט הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
קניות באינטרנט / צילום: שאטרסטוק

תג מחיר: המחיר הסביבתי של הקנייה המקוונת

על אף שההחזרות ה"חינמיות" הן ללא עלות ישירה ללקוח, הן אינן בחינם כלל • מעבר לייצור הסחורה שידוע כמזהם, משלוח סחורה והחזרת הסחורה לקמעונאים מייצרים גזי חממה מיותרים שמאיצים את שינויי האקלים

רונן לוזון 16.11.2019
שרי שיבננדה  /  צילום: יח"צ PayPal
‏PayPal | ראיון

“ייקח עוד עשור עד שנגיע לעולם ללא מזומן”: בכיר בפייפאל מספר על החיבה של הישראלים להזמנות מחו"ל

סמנכ"ל הטכנולוגיות של פייפאל, שרי שיבננדה, מאמין שבעתיד נוכל לבצע תשלומים מכל מכשיר, אבל שהחנויות הפיזיות לא ייעלמו לעולם • בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על כניסת הענקיות לתחום התשלומים ומציין כי "הישראלים בחוד החנית של התנהגות צרכנית"

אושרית גן-אל 16.11.2019
מדרחוב בשנג'ן, סין / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
כלכלת סין | ניתוח

איך אומרים בסינית שופינג? סין כבר לא המפעל של כולם

בזמן שהתרגלנו לחשוב על סין כעל "המפעל של העולם", היא הפכה להיות הצרכנית השנייה בגודלה בעולם לאחר ארה"ב • הצריכה הפרטית של סין מהווה יותר מ-10% מהצריכה הגלובלית, והחברה הסינית בקושי התחילה לגרד את הפוטנציאל שלה

גיא בית אור ואילנית שרף 14.11.2019
אוריאל לין / צילום: תמר מצפי

אוריאל לין על המהלך של אמזון: "מבצע טורפני שנועד להשמיד מתחרים"

נשיא איגוד לשכות המסחר פנה לממונה על התחרות בנוגע למבצע החדש של אמזון, המציע משלוח חינמי ברכישה מעל 49 דולר • ככל הנראה לין לא באמת מוטרד מהצעת הערך במבצע הנקודתי הנוכחי, אלא מבטא חשש כללי מהשיטה בה אמזון נוהגת לכבוש נתחי שוק

שני מוזס 13.11.2019
חבילות של אמזון / צילום: שאטרסטוק

עברית הפכה לשפה השמינית באמזון: צעד משמעותי ללוקליזציה בישראל

מאז ההשקה נשמעו תלונות של סוחרים כי אמזון נמנעת מלהשקיע בשיווק הפלטפורמה, וכי אין תנועה של לקוחות בחנויות שלהם • הבשורה המרכזית בצעד הנוכחי היא בעיקר הנכונות של אמזון לבצע השקעות בזירת המסחר בארץ

שני מוזס 11.11.2019
חגיגות יום הרווקים של עליבאבא / צילום: Aly Song, רויטרס

יום הרווקים הסיני שבר שיאים: היקף מכירות של 38.4 מיליארד דולר

יום ההנחות הבינלאומי יצא לדרך בשעה חצות שעון סין • מספר שעות לפני סיום יום הרווקים עמד היקף המכירות על 37.5 מיליארד דולר • אחרי דקה ו-8 שניות בלבד נרשמו באתרים של קבוצת עליבאבא מכירות בהיקף של מיליארד דולר

מיכל רז-חיימוביץ' 11.11.2019
אמזון./ צילום:  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

אמזון עולה עם תרגום לעברית ויוצאת במבצע שילוח חינם לישראל

זאת בקנייה מעל 49 דולר • המבצע אומנם לא חל כאמור על כל המוצרים הנמכרים באמזון, אבל רבים מהם, בקטגוריות השונות, כן נכללים בו

מיכל רז-חיימוביץ' 11.11.2019
אניה גאימנסון, סמנכ"לית בכירה, GlassesUSA / צילום: איל יצהר, גלובס

"צריך הרבה פעמים לוותר על החלטות של מנהלים ולהעביר אותן להחלטות דאטה"

בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce התייחסה היום אניה גאימנסון, סמנכ"לית ב-GlassesUSA, לחשיבותם של דאטה ועריכת ניסויים כדי למקסם מכירות בפלטפורמות המקוונות • "יש לכם רעיונות טובים? תראו איך הם מתבססים על הנתונים שיש לכם"

שירות גלובס 10.11.2019
פאנל מקוונים מחדש, כנס עושים שוק / צילום: איל יצהר, גלובס

"אי-קומרס זה משהו שכאן להישאר. יש פה הזדמנות אבל גם איום"

כך אמר היום דודו וקנין, ראש מערך עסקים קטנים בבנק לאומי, בפאנל "מקוונים מחדש" בוועידת "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • מיכל חיון, מנכ"לית משותפת ב-2DO!: "השוק שלנו מתבגר עכשיו. זה לא להקים אתר ולסיים בזה"

שירות גלובס 10.11.2019
אילנית שרף, מנהלת מחקר, פסגות  / צילום: איל יצהר, גלובס

"עם הפוטנציאל הצרכני של ישראל, מהר מאוד נראה סניף מקומי של אמזון"

כך אמרה אילנית שרף, מנהלת המחקר של פסגות, בכנס עושים שוק של "גלובס" בנושא E-commerce • "צריך להבין שאמזון נכנסת בשלבים, ולא מאפס למאה, משום שזה לא אחראי כלפי בעלי המניות והצרכנים שלה. לכן, לבוא אחרי חודש ולהגיד שזה לא יצליח, זה לא רציני"

אורי ברקוביץ' 10.11.2019
תמיר בן שחר, מנכ"ל צ'מנסקי בן שחר / צילום: איל יצהר, גלובס

"עדיין נמשיך ללכת למרכזים מסחריים ולחנויות. זה עדיין יהיה המקום העיקרי לקניות"

כך אמר תמיר בן שחר, מנכ"ל צ'מנסקי בן שחר, בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • "אני לא מאמין שתוך חמש שנים נהיה במצב בו 50% מנתח השוק יהיה באונליין. המספרים שלנו שמרניים יותר"

שירות גלובס 10.11.2019
רעות לונברג, מנהלת קהילת "רעות תקני לי" / הדמיה: איל יצהר, גלובס

רעות תקני לי: "משוגעת, שופינג זה לבזבוזים, לא לבנות עסק"

רעות לונברג, מקימת קבוצת הצרכנות האינטרנטית המונה 85 אלף עוקבים, התארחה היום בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • לונברג הסבירה על הפעילויות שהיא יוזמת, על שיתופי-הפעולה ועל ההעדפות של הישראלים - וגם חשפה מה המוצר הנמכר ביותר בקהילה שלה

שירות גלובס 10.11.2019
אלעד קומיסר, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל / צילום: איל יצהר, גלובס

יש היום צמיחה של 30% בתחום של קניית מזון באינטרנט; זה כאן כדי להישאר"

מנכ"ל שטראוס קפה אלעד קומיסר בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce: "אנחנו רוצים להיות על כל המדפים הרלוונטיים; כשאמזון מגיעים לישראל, אני רוצה להיות שם"

שני אשכנזי 10.11.2019
ניר זיגדון / צילום: איל יצהר, גלובס

"מאז ההשקה של אמזון בישראל יש תנועה יציבה; אנשים ממשיכים להיכנס לאתר"

מנכ"ל eCommunity ניר זיגדון בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce: "ביום ההשקה של אמזון בישראל היו 8,700 מוצרים שנרשמו לתוכנית 'לוקאל דליוורי'. היום יש כ-25 אלף מוצרים, 350 מוצרים נוספים ביום. נפתחים המון חשבונות חדשים בכל יום"

שני אשכנזי 10.11.2019
דני גולדשטיין / צילום: איל יצהר, גלובס

מנכ"ל דואר ישראל: "את הבגדים שאני לובש הזמנתי באינטרנט"

כך אמר הבוקר דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • גולדשטיין התייחס בדבריו לצמיחת האי-קומרס, לפטור ממע"מ על הקניות באינטרנט ולכניסתה של אמזון לישראל

שני אשכנזי 10.11.2019
אמזון./ צילום:  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

מהעולם המקוון ועד לדלת הצרכן: אירוע שוק המסחר האלקטרוני של "גלובס" יוצא לדרך

איך בונים מודל עסקי בתוך קהילה צרכנית, ומיהם הסארט-אפים שישנו את עתיד הקמעונאות? "גלובס" יארח את בכירי ה-E-commerce של ישראל לאירוע מיוחד

שירות גלובס 10.11.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 801 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 51

צרו איתנו קשר *5988