פרסונליזציה

כתבות אחרונות

 
רכישה מקוונת. מידע מייצר מכירה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

איך אתרי e-Commerce משתמשים בדאטה ופרסונליזציה כדי להגביר מכירה?

אתרי הסחר המקוון משגשגים בתקופת הקורונה • למרות זאת, התחרות גדולה וכדי למכור ברשת צריך הרבה יותר מנוכחות • נדרש לשם כך לעשות שימוש נכון באסטרגיות שיווק מגוונות ובטכנולוגיות מתקדמות • אוריאל מצליח, מנכ"ל חברת Salexpress, המתמחה בשירותי מסחר אלקטרוני: "כל אחד יכול לעבוד כמו האתרים הגדולים"

נתן סטולרו 24.08.2020
אוליבייה אלבז, ד"ר דנה טבת, איתי אהרונוב, אורי באור, דן אבלגון / צילום:  יח"צ, המרכז הבינתחומי, שי הנסב

באונליין ובחנויות פיזיות: האם יש דרך להכיר את הלקוח שלכם טוב יותר?

מה ארגונים עושים כדי להכיר טוב יותר את הלקוחות שלהם, איך לקוחות מגיבים לכך שמוכרים בחנויות פיזיות מכירים אותם, ומה גורם ללקוחות לספק מידע על עצמם? • תוכנית עבודה: סדרת שידורי הלייב של "גלובס"

עמרי זרחוביץ' וקרן קירש 23.06.2020
סניף של מקדונלד'ס/ צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

בכיר במקדונלד'ס מספר על רכישת הסטארט-אפ הישראלי: "דינמיק יילד תשפר את היעילות שלנו"

ענקית המזון המהיר רכשה את החברה הישראלית לפני כחודשיים תמורת 300 מיליון דולר • דניאל הנרי, מנהל מערכות המידע (CIO) של מקדונלד'ס: "לקוחות מצפים מאיתנו לחוויה אישית. אנחנו מרוצים מהיכולת של דינמיק יילד לעבד מידע רב ולתת המלצות בזמן אמת"

וול סטריט ג'ורנל 16.05.2019
יצרנית המשקאות גטורייד פיתחה משקאות מותאמים אישית /  צילום: רויטרס

על בסיס הזיעה, תווי הפנים או ה-DNA שלכם: כך תתאים עבורכם הטכנולוגיה את מוצרי העתיד

אחרי שנטפליקס התאימה לצופים תכנים באופן אישי, וחוקרים החלו לפתח תרופות מותאמות גנטית, פיתוחים טכנולוגיים חדשים משנים גם את עולם הצריכה • פפסיקו מפתחת משקאות על בסיס הרכב הזיעה, פרוקטר אנד גמבל מתאימה מוצרי טיפוח לפנים באמצעות מצלמות סלולר, וערכות ביתיות לבדיקת DNA משפיעות על תוכניות הכושר

וול סטריט ג'ורנל 22.04.2019
כיתת לימוד / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

הטכנולוגיה תסייע למטרה החשובה של פרסונליזציה בחינוך

מערכת החינוך חייבת להתחבר למגמה של התאמת מוצרים ושירותים למשתמש

מירב זרביב 15.02.2018
כרטיס אשראי / צלם: thinkstock

טאבולה רוכשת את החברה הישראלית קומרס סיינסס

commerce sciences היא בחברה שמשתמשת בטכנולוגיות שמנתחות ולומדות התנהגות גולשים באתרי קניות כדי לשפר את הסיכוי שיבצעו רכישה

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2017
אולימפיאדת ריו / צילומים: רויטרס ו– Shutterstock / א.ס.א.פ קרייטיב

טאבולה תטמיע המלצות תוכן פרסונליות באתר ערוץ הספורט

בערוץ הספורט מקווים כי הטכנולוגיה של טאבולה תאפשר להם לזהות גולשים הנוהגים לצפות בתכני וידאו, כדי להגיש להם תכני וידאו נוספים בימי האולימפיאדה ובכלל

שירות גלובס 14.08.2016

הכרטיס החכם של פרסונל איי. די ישמש קבלנים בהגשת תוכניות

הכרטיס החכם ישולב גם במערכות משרד הפנים

שירות גלובס 20.12.2011

חם, מתחמם, לוהט: מהם הטרנדים החדשים בשיווק?

לפי הטרנדולוגית עדי יופה, כיום אנחנו קונים ביחד - אבל מקבלים שירות אישי; וגם יוצאים לבלות בחוץ - אבל מחכים לבשורות האופנה החדשות שיופיעו בקרוב על המסכים בבתינו

עדי יופה 18.04.2011

חוות לחיפוש מידע

במידע שמספקים מנועי החיפוש לא מפותח המרכיב החברתי שהוא המוביל בפרסונליזציה

שמחה סיגן 15.12.2010

פטנט נוסף של נטקס אושר בארה"ב - המניה מזנקת בכ-10%

הפטנט עוסק בתחום הפרסונליזציה באינטרנט, תוך התאמת פורמט עמוד אינטרנט לנתוני גולש

שירה חורש 22.09.2009

   1   

   נמצאו 11 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988