פרסום

כתבות אחרונות

 
מתוך הפרסומת של נייקי / צילום: צילום מסך

שעת יצירה: איך הצליחה פרסומת אחת עם אפס ימי צילום להפוך לאייקונית

אפילו בלי יום צילום אחד, אלא באמצעות עריכה בלבד, הצליחו ב-NIKE לייצר סרטון שכולו יצירת אמנות אחת גדולה • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

רועי קורלנד 26.09.2020
טים קוק / צילום: AP - Jeff Chiu

עדכון הגרסה של אפל מסעיר את עולם הפרסום? חכו לחידוש של גוגל

המהלך המתוכנן של אפל להגברת הפרטיות עורר גלים בקרב השחקנים בעולם הדיגיטלי, בהם פייסבוק, שביקרה אותו בחריפות מחשש שיפגע בהכנסות • אבל הדרמה האמיתית בענף נמצאת מעבר לפינה עם הכוונה של גוגל שלא לאפשר העברת מידע לטכנולוגיות הקוקיז של גולשי הכרום

ענת ביין-לובוביץ' 21.09.2020
ליונל מסי / צילום: Joan Monfort, Associated Press

ליאונל מסי יהיה השגריר של אורקם הישראלית לקידום טכנולוגיה למען עיוורים

החוזה עם מסי הינו לפחות לשלוש שנים, ועל פי ההערכות בשוק הוא צפוי לקבל כ-10 מיליון דולר עבור השתתפותו • מטרת הפרויקט שיוביל כוכב הכדורגל תהיה להביא לקדמת הבמה את האתגרים עמם מתמודדים עיוורים, ולסייע במתן פתרונות חדשניים עבורם באמצעות הטכנולוגיות של אורקם

ענת ביין-לובוביץ' 09.09.2020
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי

הקורונה השפיעה על העסקים: עסקת טאבולה-אאוטבריין התפוצצה

טאבולה ניסתה לשפר את תנאי העסקה, אך גורמים שמעורים בפרטים מספרים גרסאות סותרות: האם הסיבה נעוצה בתוצאות פחות טובות שמציגה אאוטבריין, או שטאבולה לא הצליחה לקבל מימון בנקאי ודרשה עסקה שכולה במניות • מייסד טאבולה אדם סינגולדה על הטענה שהחברה לא הצליחה לגייס כסף: "זה שקר"

עמרי זרחוביץ' 08.09.2020
אמזון. קלטה עובדים שאיבדו את עבודתם  / צילום: Mark Lennihan, Associated Press
שיווק | דעה

מקומי יותר, חברתי יותר: הטרנדים השיווקיים שנולדו עם הקורונה כאן כדי להישאר

דוח חדש של חברת המחקר וונדרמן תומפסון חושף מגמות שמצביעות על שינויים דרמטיים בעקבות הקורונה, שישפיעו על הצריכה שלנו לתמיד • והוא לא לבד • מותגים שיזהו מהר את המגמות ויאמצו אותן – ירוויחו בענק

אסף אזולאי 08.09.2020
יניב זאגי ז”ל / צילום: גיל גורן

ענף הפרסום מתאחד: משיק תערוכה לזכרו של איש הקריאטיב יניב זגורי שנהרג בחודש שעבר

וגם: מה הקשר בין שחמט להנפקת "מימון ישיר" שהתקיימה בת"א היום ותחרות הסטארט-אפים שימצאו פתרונות טכנולוגיים לקורונה • השיחה

ענת ביין-לובוביץ' ועמירם ברקת 03.09.2020
חברה "דוידית" הנלחמת בחברה "גולייתית" / צילום: צילום מסך

אפקט הבומרנג: פורטנייט הצליחה להשתמש במורשת של אפל נגדה

ב-1984 אפל הפיקה פרסומת איקונית ושילמה מיליונים להופעה אחת בגמר הסופרבול • ב-2020 פורטנייט המציאה את עולם הפרסום מחדש • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

אילון זרמון 02.09.2020
עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם / צילום: יח"צ

גיתם, LEAD ובלנקו מתמודדים על תקציב go ביטוח

"הכשרה חברה לביטוח" שפרסמה את המכרז לחברות הפרסום קיבלה מענה קטן מצד משרדי הפרסום הגדולים, וזאת עקב הממשק שיש להם עם מותגי ביטוח הקיימים בשוק הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2020
רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו

נשאר במשפחה? רותם סלע תפסיק להיות הפרזנטורית של קסטרו

קסטרו הודיעה כי בהחלטה משותפת החליטו הצדדים על הפסקת ההתקשרות • סלע שנשואה לבנם של גבי ואתי רוטר, ספגה בשנים האחרונות לא מעט אש על הקמפיינים של החברה בהם כיכבה

ענת ביין-לובוביץ' 26.08.2020
פייסבוק / צילום: רויטרס

גופי התוכן משלבים ידיים לראשונה למלחמה בגוגל ופייסבוק

נציגים מחברות המדיה, ערוצי הטלוויזיה, האתרים הגדולים, העיתונים ותחנות הרדיו נפגשו במטרה להפעיל ביחד לחץ הן בנושא הסטת התקציבים הממשלתיים לכלי התקשורת המקומיים, והן כדי לפעול למען השתת רגולציה ומיסוי על המתחרים מחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 17.08.2020
מפעל קוקה קולה בבני ברק / צילום: איל יצהר

קולה בטעם מנגו ומשקה שיבולת שועל: בעולם הפרסום, הקורונה כבר בנסיגה

מניתוח הפרסומות המדוברות במדד החודשי של "גלובס" ליולי עולה שהמסרים ממש לא חייבים לדבוק בקורונה • שתיים מתוכו קשורות לפעילות שיווקית "רגילה" • גם החודש לא נרשמה קורלציה בין ההשקעה בפרסום לבין ההצלחה ביצירת אימפקט ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2020
טריידר ג׳ו. הטריק שמאפשר לתת תחושה שהמבחר גדול שמור לטקטיקה שמוכרת מתחום האופנה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

סופרמרקט עם מעריצים מושבעים - מהו סוד ההצלחה של טריידר ג'ו?

ההצלחה האדירה של טריידר ג'ו מתבססת על חשיבה שמאפיינת יותר עסק חברתי קטן מתאגיד אמריקאי ענק • מה גורם לאנשים לכתוב עליה שירים, לשוחח עליה בלי סוף ברשתות חברתיות ולהתגאות בכך שרכשו שם מוצרים? • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

רועי לטקה 05.08.2020
תמיר כהן, יו"ר שיכון ובינוי / צילום: אלון רון

אחרי 20 שנה: תקציב שיכון ובינוי עוזב את באומן בר ריבנאי

התקציב עובר למשרד פליקס ארג'נטרו, שטיפל במערכות הבחירות האחרונות בתקציב הדיגיטל של הליכוד • התקציב של שיכון ובינוי מוערך בכ-3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2020
הקמפיין של הונדה. גימיק חמוד ביותר / צילום: צילום מסך

תאהבו אותנו גם מהבית: המותגים הגדולים בעולם קמפיינים של ריחוק חברתי

לקורונה יש כידוע אינטרסים משלו, ובחסות הריחוק החברתי השיקו לאחרונה המותגים הגדולים בעולם קמפיינים של "הישארו בבית" (Stay home) • חלקם הבריקו, חלקם סתם סימנו וי • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש 

ירון פרוסט 29.07.2020
שני כהן וליאור סושרד בקמפיין של 9 מיליון / צילום: יח"צ

עומס על הבר: תמי 4 נותרת האהודה; 9 מיליון - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף - של חברת דלתא • סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים עלה ועומד על כ-40 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 23.07.2020
רוטב של לאו גאן מא. הטענות של טנסנט התגלו כמוטעות / צילום: China Stringer Network, רויטרס

סלט כלכלי: ענקית הטכנולוגיה, חברת הרטבים ושלושת המתחזים

איך נפלה בפח ענקית הטכנולוגיה טנסנט, ואיך היא יצאה מזה בעזרת קצת הומור עצמי 

 

אופיר דור 18.07.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 500 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 32

צרו איתנו קשר *5988