רופ טוען כי סופרגז עשתה שימוש שלא כדין בשמו בקמפיין • וגם: חברת זעפרן-טק נערכת להנפקתה בבורסת ת"א בשנה וחצי הקרובות
מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי הקמפיין של משרד הבריאות בכיכובו של ישראל קטורזה הוא הקמפיין האהוב ביותר גם השבוע • את דירוג הפרסומות הזכורות מובילה גם השבוע ביטוח ישיר עם כוכבי "לא כולל שירות"
יוקם צוות מקצועי בין-משרדי בראשות מנכ"ל משרד הביטחון אמיר אשל לגיבוש מתווה להוצאת התחנה ממערכת הביטחון • גנץ: "קיום תחנה צבאית בצה"ל אינה סבירה בעת הזו"
הרוחות בחברת חדשות 13 סוערות בגלל הודעה לפיה חניון נווה אילן נסגר לכניסה חופשית של עובדים • מדובר בחלק האחרון משורת משברים בין העובדים וההנהלה • ועד העובדים עתר לביה"ד בטענה להרעת תנאים • הפרשנים והכתבים עומדים לצד העובדים
העיתון, המופץ בחינם, מבקש להדביק את הפער הדיגיטלי ונערך להשקה בהשקעה של מאות אלפי שקלים במקביל לשדרוג האתר • בהמשך ייערכו בעיתון לשיווק ולקידום המהלך בקמפיין פרסום נרחב
פרלמוטר, עד לאחרונה שותף בשמעוני-פינקלשטיין, פרש מהמשרד והקים סוכנות עצמאית • אחרי עזיבתו של פרלמוטר, תומר פולישוק מונה למנהל הקריאטיב הראשי של המשרד
במייל ששלח ועד העובדים עדכן כי הנהלת התאגיד מיישמת תוכנית קיצוצים שפוגעת קשה בעובדים, כמו קיצוץ שעות לילה, שעות נוספות וחיוב עובדים לקחת ימי חופשה, וקרא לעובדים לא לשתף פעולה • "לא מקובל שהדברים ייעשו באופן חד-צדדי וללא הידברות עם נציגות העובדים"
ערוץ 20 זכה במכרז שערכה הרשות השנייה על קבלת אפיק 14 בשלט • לגלובס נודע כי ערוץ 20 שבשליטת המיליארדר יצחק מירילשווילי הציע במכרז 5 מיליון שקל - לעומת מיליון שקל שהציע ערוץ 24 ולעומת פחות מחצי מיליון שקל שהציע ערוץ הלא TV
שר התקשורת בני גנץ חתם על על מינויה של שרון ידין לתפקיד חברת מועצת התאגיד, ובכך אפשר את חזרתה של המועצה לפעילות, אחרי כמעט 10 חודשים של שיתוק • בנוסף הממשלה אישרה את מינויים של ארבעה חברים במועצת הכבלים והלוויין
סיכום מדד הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה וגלובס מראה כי פרסומות של משרד הפרסום אדלר חומסקי כיכבו הכי הרבה בדירוג הפרסומות הזכורות, ואחריהן פרסומות של ראובני פרידן • את דירוג הפרסומות האהובות מוביל אדלר חומסקי יחד עם משרד גליקמן שמיר סמסונוב
לאחר שימוע ציבורי, חוות-דעת של רשות התחרות ותוצאות מחקר של חברת הייעוץ דלויט, החליטה הרשות להסיר את המגבלה • עפ"י המחקר, "לאור שינויים שחלו בשוק הפרסום, כלי ההתערבות הנוכחי לא נותן מענה לחוסר האיזון"
לחברת Talkspace, שהוקמה על ידי הפרסומאי לשעבר אורן פרנק ובת זוגו רוני פרנק, היו ב-2019 הכנסות של 38 מיליון דולר עם רווחיות גולמית של 51%, וב-2020 כמעט הוכפלו הכנסותיה • הקורונה האיצה את פעילות טוקספייס, המספקת שירותי טיפול נפשי באינטרנט
למרות שניתן היה לצפות בתקופה זו לבריחה מהמציאות, שופטי מדד הפרסומות המדוברות של גלובס, זיהו דווקא געגוע למוכר וכמיהה נוסטלגית • מה הם חשבו על הבחירה בפרזנטורים?
לפי דירוג גיאוקרטוגרפיה, הפרסומת של משרד הבריאות בכיכובו של הקומיקאי ישראל קטורזה זוכה לשיעורי האהדה הגבוהים ביותר השבוע • בדירוג הפרסומות הזכורות מובילה ביטוח ישיר עם כוכבי "לא כולל שירות"
"ישראל בידור" הוקמה לפני חמש שנים ע"י דוד סער בהיותו בן 19 בלבד והפכה תוך זמן קצר למובילה בתחום סיקור הסלבס בישראל • ב"ישראל בידור" מבקשים 15 מיליון שקל עבור השותפות, אך הפערים הכספיים בין הצדדים עדיין גבוהים
בשונה משנים קודמות, הליך המכרז צפוי להתמקד בפרזנטציות משרד ובהצעות מסחריות, מבלי לכלול מצגות קריאטיב ואסטרטגיה