ענף הפרסום הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
רמי יהושע / צילום: איל יצהר
ענף הפרסום | בלעדי

רמי יהושע במו"מ לרכישת משרד הפרסום M&C Saatchi

ל"גלובס" נודע כי בימים האחרונים עזבו אנשי M&C Saatchi את המשרדים שלהם, ועברו לשבת במשרדי יהושע TBWA • בשלב זה לא ברור באיזה פורמט יפעל המשרד החדש אם הרכישה תצא לפועל

ענת ביין-לובוביץ' 07.07.2020
שלט חוצות ריק בכביש איילון בת"א / צילום: איל יצהר, גלובס
ענף הפרסום | ניתוח

חברות שילוט החוצות לא מתאוששות מהמשבר ומבקשות התאמה למצב החדש

לפני כחודש התחלנו לשוב לשגרה, אולם שוק הפרסום מתקשה להתאושש, ובחברות שילוט החוצות קשה שבעתיים • לדברי גולן גבאי, מנכ"ל "חוצות זהב", היקף הפרסום בשילוט נמוך ב-40% ביחס לפרסום לזמן המקביל אשתקד, בעוד שבטלוויזיה נרשמה ירידה של "רק" 30%

ענת ביין-לובוביץ' 10.06.2020
אבי ניר, מנכ"ל קשת 12, ואבי בן טל, מנכ"ל רשת 13 / צילום: ינאי יחיאל, תמר מצפי
ענף הפרסום | בלעדי

אחרי הכתף הקרה שקיבלו מאמסלם, קשת ורשת שוב מאחדות כוחות – מול השר הנדל

מנהלי הערוצים מבקשים לזרז את קבלת ההחלטות בנושא הביד • מדובר בכ-35 מיליון שקל ששילמו קשת, רשת וערוץ 10 לפני למעלה מחמש שנים המיועדים לחלוקה בין הערוצים המסחריים וחברות הכבלים • בחודש מאי נרשמה ירידה משמעותית בהוצאה לפרסום בטלוויזיה ביחס למקבילו אשתקד

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל
ענף הפרסום | בלעדי

גליקמן, אדלר ומקאן עלו לשלב הבא במכרז שירותי בריאות כללית

משרדי הפרסום יציגו בקרוב מצגות קריאטיב להנהלת הקופה • היקף הפרסום של כללית עומד על למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 01.06.2020
עוברת אורח מסתכלת בנייד כשברקע גרפיטי בבריטניה על ההסטריה בצל הקורונה / צילום: Massimo Paolone/LaPresse, Associated Press
טלוויזיה | פרשנות

פרשנות: פה זה לא אירופה, וגם לא אוסטרליה

בזמן שבישראל מלקקים את הפצעים וזוכים לכתף קרה משר התקשורת, במדינות שונות בעולם הממשלה דווקא מנסים לסייע לגופי השידור לצלוח את התקופה • וגם: לפי מחקר חדש בארה"ב, כמעט 26% יותר מותגים מפרסמים בטלוויזיה האמריקאית היום לעומת לפני שנה

דוד ורטהיים 27.04.2020
שלטי פרסום ריקים לצד איילון / צילום: איל יצהר, גלובס
ענף הפרסום | ניתוח

היום שאחרי: בענף הפרסום צופים ירידה של לפחות 25% בהכנסות

בתעשיית הפרסום מאמינים שהחלק הקשה עוד לפניהם • לקראת הקיץ המחירים אמורים לעלות באופן ניכר, אך בקרב הגופי השידור מחלחלת ההבנה שזה כנראה כבר לא יקרה • ובינתיים, ברשת מנמיכים את יעדיי ההכנסות, ובקשת משמישים פורמטים ישנים ונערכים לקיצוץ

ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2020
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

בצל הקורונה: תחרות הפרסום "אריות קאן" לא תתקיים השנה

לאחר התפרצות הקורונה הודיעו המארגנים על דחיית התחרות לאוקטובר, אך היום התקבלה הודעה על ביטולה הסופי • התחרות הבאה צפויה להתקיים רק ביוני 2021

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2020
רשף לוי בקמפיין לתנובה / צילום: יח"צ

האומץ לפרסם: החברות שהצליחו למנף את המשבר ועל הדרך קיבלו בונוס תדמיתי

חודש לפרוץ הקורונה לחיינו, אפשר להתחיל לבחון את המהלכים השיווקיים–פרסומיים לא רק בפריזמה של האם עושים אלא גם מה עושים • דווקא בקטגוריות שהמצב לא פגע בהן כמו מזון ובנקאות, מפרסמים גדולים נכנסו לשיתוק והותירו את הזירה למיעוט שלא היסס ופעל בנחישות

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2020
שילוט חוצות בירושלים / צילום: מגה מדיה

הכתובת נמצאת על הקיר: "אם העיריות לא ילכו לקראת חברות השילוט, תהיה פה קריסה גדולה"

ל"גלובס" נודע כי לאור ההדממה המוחלטת של הענף, הוקם פורום מיוחד של חברות השילוט • הדרישה הראשונה: הקפאת מכרזים ודחיית תשלומים עד החזרה לשגרה • במקביל הציעו החברות לעיריות פרסום עירוני חינם, אך בינתיים לא כולן מתלהבות מהיוזמה

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2020
הקמפיין החדש של אלקטרה עם נינט טייב, אמיר דדון וגיא זוארץ / צילום: אלקטרה

ענף הפרסום מתעשת ויוצא מהבונקר: "דקות הפרסום חוזרות להתמלא"

אחרי ההלם בימים הראשונים, כשברקע זיכרון הטראומה של "צוק איתן", מתחילים לעלות לאוויר קמפיינים פרסומיים • לקראת סוף השבוע המאמץ החל לתת את אותותיו, וביום שלישי כבר נרשמה עלייה של 50% בכמות הזמנים לפרסום בטלוויזיה • "בשוק מבינים שיש מצב שמייצר הזדמנויות"

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2020
גיל סמסונוב/ צילום: איל יצהר

מאות עובדי פרסום יוצאים לחל"ת; אילו משרדים שומרים בינתיים על העובדים?

באדלר, יהושע וגיתם שחררו למעלה ממחצית העובדים, במקאן יוצאים לחל"ת מדורג, ובפובליסיס נערכים גם לקיצוץ בשכר • בגליקמן וביוניון מבהירים: לא נפגע בעובדים בשעה שקשה לכולם

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2020
קמפיין שופרסל אונליין / צילום: מתוך יוטיוב

כדור השלג בדרך: אחרי התעופה והתיירות - גם בענף הפרסום נערכים למשבר

בשלב הזה אולי אין ביטולי קמפיינים המוניים, אך אי-הנוחות בענף הפרסום ניכרת היטב • ההחלטה שלא לקיים אירועים המוניים, לצד הרתיעה של הציבור מיציאה לא הכרחית מהבית, מתחילות להשפיע על אירועי השקת מוצרים • אבל יש מי שנשאר אופטימי ורואה את ההזדמנות לייצר אהדה מותגית

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2020
דוד טמיר / צילומים:  תמר מצפי, יוטיוב, עיבוד תמונה: טלי בוגדנובסקי

סופה של התשוקה: סגירתו של משרד הפרסום JWT היא רק עוד שלב בדעיכת הענף

משרד JWT, או טמיר-כהן כפי שרבים זוכרים אותו, היה בשנות ה-80 וה-90 בלב תעשיית הפרסום המקומית הנחשקת ובעל השפעה דרמטית על תוצרי הענף ועל רוחו • אלא שמאז הענף כולו השתנה, והיום כלל לא בטוח שלסוג כזה של משרדים יש עוד מקום

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2020
עיריית ירושלים  / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
ענף הפרסום | בלעדי

קנסות על איחורים וזמינות גם בשבת: בענף זועמים על מכרז הפרסום שהוציאה עיריית י-ם

מכרז הפרסום של עיריית ירושלים העומד על 8-12 מיליון שקל מעורר בשבועות האחרונים תרעומת בקרב משרדי הפרסום השוקלים להתמודד בו, בשל תנאיו • דד-ליינים קשיחים והיעדר בלעדיות הם רק חלק מהם • גורמים בענף: "זה מכרז הזוי"

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2020
מה יקרה לקמפיין של פרטנר / צילום מסך מתוך יוטיוב
סיכום 2019 | ניתוח

שנת מפנה? השינויים והמינויים החדשים של בכירי המשק יזעזעו את שוק הפרסום המנומנם

2020 מסתמנת כשנת מפנה בה יתרחש שינוי עם סבב תקציבים ב-3 קטגוריות: בנקאות, כרטיסי אשראי ותקשורת • השינויים יפעלו כמו דומינו, בין היתר בשל קשרים אישיים בין המנכ"לים החדשים ובשל הרגולציה המשתנה • "גלובס" מסכם את 2019 בפרסום - ומסתכן בתחזית מפוכחת

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2020
ערן גפן, / צילום: מנחם רייס
ערן גפן | בלעדי

סוף לסיפור: הפרסומאי ערן גפן עוזב את Wix

רק לפני חצי שנה רכשה ענקית האינטרנט את סוכנות הקריאטיב של גפן, גפן טים, ומיזגה אותה לתוכה • הצוות של גפן ימשיך לעבוד בתוך החברה

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2019

   12345678910111213   

   נמצאו 200 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 13

צרו איתנו קשר *5988