ל"גלובס" נודע כי סמלת מכניסה למערך הפרסום שלה את קובצת קיי לוג'יק , ובוחנת את האפשרות להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי • היקף התקציב של סמלת עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה
בענף בונים על תמיכה ממשלתית • בינתיים מכריזים יבואנים על "ביטוח קורונה" עם רכישה חוזרת במקרה של פיטורים
חברת UMI צופה הפסד של 2.5 מיליון שקל ממכירת 75% ממניותיה של סוכנות אוטו איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי, לידי חברת סמל"ת של מיכאל לוי
לאחר שש שנים כמנכ"ל AIG ישראל, מצטרף פלדמן לאייל לפידות ולרביב צולר, שעזבו באחרונה את ענף הביטוח לטובת ענפים אחרים • קבוצת סמל"ת החזיקה ב-2018 3.8% מכלל המכירות בשוק הרכב הישראלי
המשמעות היא שתקציבי הפרסום של המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-14 מיליון שקל בשנה - שטופלו עד כה במשרד הפרסום אדלר-חומסקי - יועברו ל-LEAD
טן, שבשליטת קרן אייפקס, עדכנה על מינויו של להב לדירקטור בחברה, וזאת במקביל להתפטרותו של עומר שדה מהדירקטוריון אחרי כשנה וחצי בתפקיד
היעד המרכזי, בכפוף לפיילוט, הוא ככל נראה התקנה ברכבי סובארו בארץ, ואולי בהמשך גם בחו"ל
סיטרואן משיקה רכב פנאי קומפקטי אופנתי, ג'יפ משיקה רכב ביניים עם יכולת שטח, ולקסוס מציעה פאר למשפחות מורחבות
העתירה הוגשה בעקבות עשרות מקרים בהם נדרשו היבואנים לתקן כלי רכב עם אחריות מוגבלת לצפון אמריקה או לאזורים אחרים ■ בתגובה משרד התחבורה מאיים בבחינת חידוש רישיונות היבוא לישראל, בהתאם לסמכויות שמעניק חוק רישוי הרכב
וגם: מי הגיע להשקת ערוץ ה-DIY החדש של הוט?
לו הוא אחרון העדים מצד ההגנה במסגרת התביעות בין שני יבואני רכב מפורסמים - רמי אונגר, בעלי טלקאר (יבואנית קיה); ומיכאל לוי, בעלי סמל"ת (יבואנית פיאט)
Arctic Cat היא יצרנית ותיקה ומובילה של מגוון רכבי שטח, טרקטורונים ואופנועי שלג לטווח רחב של שימושי
הצצה לאבארט 124 ספיידר החדשה והכובשת שנחתה לאחרונה בישראל עם הבטחה גדולה לנהג הישראלי חובב הכביש והריגושים ■ לקחנו אותה למבחן דרכים מיוחד וחזרנו עם לא מעט מסקנות מעניינות
הקבוצה, שקיבלה את זיכיון היבוא בשנה שעברה, הודיע על הרחבת היצע הדגמים ושיווק אגרסיבי של הקיימים
המשרד יטפל בתקציבי הפרסום של המותגים פיאט , אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט
לפני מעט יותר משנה איבד המשרד את תקציב צ'מפיון מוטורוס ■ יטפל בתקציבי הפרסום של פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-20 מיליון שקל בשנה
מיכאל לוימינוי בכיריםפיאט 500פראריקוריאה מוטורסקיה (KIA)ריי מוטורסרכבי יוקרהרמי אונגרשוק הרכב