משרדי פרסום הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
מחאת המפרסמים נגד פייסבוק מדלגת על ישראל / איור: גיל ג'יבלי, גלובס

נשארים בפנים: המפרסמים הישראלים מסרבים להצטרף לחרם על פייסבוק

בשנים האחרונות הכריזו מפרסמים בחו"ל על חרם פרסום נגד ענקיות האינטרנט, אבל המפרסמים בישראל העדיפו להתעלם ולהמשיך בשלהם • גם המהומה הנוכחית סביב מדיניות פרסום פוסטים בפייסבוק, חולפת מעל ראשיהם • "גלובס" מנתח: למה לישראלים לא אכפת, ומתי יקרה השינוי

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2020
אבי בן אסאייג / צילום: יחצ

אסם נסטלה רוצה שינוי: יוצאת למכרז על מערך הפרסום מהגדולים במשק

ל"גלובס" נודע כי החברה שנמנית על אחת המפרסמות הגדולות בישראל, מוציאה למכרז את תקציב המדיה שלה בהיקף של כ-50 מיליון שקל • על התקציב יתמודדו חברות המדיה יוניברסל מקאן, מדיה קום וזניט מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2020
אייל חן  / צילום: תמר מצפי, גלובס

סוף תקופה בדנטסו ישראל: איל חן פורש

חן, שהיה ממקימי המשרד עוד תחת שמו הקודם "אבגדה", עוזב את הסוכנות

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2020
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

אפקט הקורונה: פובליסיס ישראל יוצאת בפיילוט לעבודה מהבית

החברה תחל בפיילוט שיימשך שלושה חודשים, במסגרתו במהלך יומיים בשבוע יעבדו העובדים מהבית • יו"ר הקבוצה: "העבודה מהבית בתקופת הקורונה הוכיחה לנו שמדובר במודל עבודה חדשני המתאים לתקופה"

ענת ביין-לובוביץ' 02.06.2020
עמית משיח / צילום: יח"צ

אפקט הקורונה: פיטורים, קיצוצי שכר ושינויים בצמרת מקאן ת"א

במכתב ששלח אמש המנכ"ל עמית משיח לעובדי החברה, הוא העריך כי מדובר במשבר שיימשך עוד תקופה ארוכה • אתמול הודיעו במשרד על פיטורי כ-35 עובדים, ושכרם של כל המשתכרים מעל 10,000 שקל קוצץ

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2020
מתוך קמפיין הלוטו. "בסיס אסטרטגי מוצק"  / צילום: אדלר חמוסקי

המותגים שהלכו על קמפיינים יצירתיים בזמן הקורונה והרוויחו, בגדול

זו הייתה תקופה מוזרה שאופיינה בלא מעט אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה אפילו יותר • "גלובס" נתן למנהלי קהילת creative first לבחור את חמשת הקמפיינים הבולטים של התקופה וביקש מהם חוות-דעת מקצועית • התוצאות, כמו גם הפרסומות, לא ברורות מאליו

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2020
עומרי הרוש / צילום: אלעד מלכה

שינוי בצמרת קבוצת גיתם BBDO: עומרי הרוש, מנכ"ל חברת IM, פורש אחרי שנתיים

הרוש, שהגיע למשרד אחרי שכיהן כיועץ התקשורתי של האוצר לשעבר משה כחלון, מתעתד להקים חברת ייעוץ עצמאית שתתמחה ברגולציה ובניהול משברים

ענת ביין-לובוביץ' 20.05.2020
מקס שצ'רבקוב, מנכ"ל ומייסד-שותף בסוכנות הקריאייטיב חוליגנס / צילום: איל יצהר, גלובס

סוכנות הפרסום K Logic רוכשת את סוכנות הקריאטיב חוליגנס

בעקבות הרכישה צפויים החוליגנים לעבור למשרדי K Logic ולשלב כוחות, אך עדיין לא ברור באיזה פורמט

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2020
שלטי פרסום ריקים לצד איילון / צילום: איל יצהר, גלובס

בכיר בתעשייה: "בענף הפרסום משבר הקורונה מתחיל עכשיו"

רוב בכירי הענף צופים ירידה של לפחות 30% בהיקפי הפעילות • המשמעות בפועל: עם תחילת המשבר שלחו רוב המשרדים חלק ניכר מהעובדים לחל"ת, עתה, הם התחילו לדבר באופן גלוי על קיצוצים

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2020
מנכ"ל תנובה, אייל מליס

החזרה לשגרה מתניעה מחדש מהלכים: תנובה מזון תצא למכרז על תקציב הפרסום

ל"גלובס" נודע כי קבוצת תנובה תצא בקרוב למכרז על תקציב הפרסום של תנובה מזון בהיקף של כ-8-10 מיליון שקל • בנוסף יוצא לדרך מחדש המכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית, שנעצר בשלביו הראשונים בגלל משבר הקורונה

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2020
יוסי לובטון ואבי גבאי / צילום: איל יצהר, כדיה לוי, גלובס

תקציב הפרסום של סלקום עובר מגיתם לקבוצת פובליסיס

התקציב יטופל ע"י צוות פעולה בפורמט "פובליסיס וואן" שינוהל ע"י דורית גווילי ויורכב מבכירים מנוסים בתקשורת, בהם יוסי לובטון, אילן צחי ואורי גל • תקציב סלקום עמד בשנים האחרונות על כ-25-30 מיליון שקל בשנה, אך בשוק מעריכים כי הוא צפוי להתכווץ מעט

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2020
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

בצל הקורונה: תחרות הפרסום "אריות קאן" לא תתקיים השנה

לאחר התפרצות הקורונה הודיעו המארגנים על דחיית התחרות לאוקטובר, אך היום התקבלה הודעה על ביטולה הסופי • התחרות הבאה צפויה להתקיים רק ביוני 2021

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2020
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ

תקציב הפרסום של טמבור עובר מאדלר-חומסקי למקאן ת"א

בשנה האחרונה טמבור כמעט לא השקיעה בפרסום מסורתי, ויש להניח כי העברת התקציב למקאן מסמנת כוונה לפעול באופן אחר

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2020
הקמפיין החדש של אלקטרה עם נינט טייב, אמיר דדון וגיא זוארץ / צילום: אלקטרה

ענף הפרסום מתעשת ויוצא מהבונקר: "דקות הפרסום חוזרות להתמלא"

אחרי ההלם בימים הראשונים, כשברקע זיכרון הטראומה של "צוק איתן", מתחילים לעלות לאוויר קמפיינים פרסומיים • לקראת סוף השבוע המאמץ החל לתת את אותותיו, וביום שלישי כבר נרשמה עלייה של 50% בכמות הזמנים לפרסום בטלוויזיה • "בשוק מבינים שיש מצב שמייצר הזדמנויות"

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2020
אישה בבידוד בספרד / צילום: Associated Press

קהילת הפרסום מתגייסת לייצור קמפיינים שיעודדו להישאר בבית

במסגרת יוזמה שנולדה בקהילת הפרסום בפייסבוק "creative first", החלו משרדי פרסום ואנשי פרסום עצמאיים לעודד לקוחות לייצר מהלכים פרסומיים שכוללים עידוד הציבור להישאר בבית ולשמור על כללי הבידוד - ברוח המותג

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020
גיל סמסונוב/ צילום: איל יצהר

מאות עובדי פרסום יוצאים לחל"ת; אילו משרדים שומרים בינתיים על העובדים?

באדלר, יהושע וגיתם שחררו למעלה ממחצית העובדים, במקאן יוצאים לחל"ת מדורג, ובפובליסיס נערכים גם לקיצוץ בשכר • בגליקמן וביוניון מבהירים: לא נפגע בעובדים בשעה שקשה לכולם

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 1570 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 99

צרו איתנו קשר *5988