מיתוג

כתבות אחרונות

 

אדלר, באומן, ענבר ויורו יתמודדו על תקציב הפרסום של קניוני ישראל

הקבוצה מתעתדת לערוך מהלך מיתוג כולל לכל קניוני הקבוצה ומתכננת להקצות לשם כך 12 מיליון שקל, אך לא ברור אם מדובר בתקצוב סופי ■ עד עתה טופל התקציב בידי משרד פרסום קטן מאוד - צדר-יריב

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 08.03.2010

רשת קפנטו תשקיע 250 אלף שקל במהלך שיווקי בשיתוף וראייטי ישראל

במסגרת המהלך, תחת הקונספט "אהבה NETO", יעברו סניפי הרשת מיתוג מיוחד

שירות גלובס‏ 04.02.2010

"פעולות ישראל בהאיטי לא תרמו להסברה - התשנו את הצרכנים"

כך אמר עידו אהרוני, ראש צוות מיתוג, בכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות ■ "כשנהרגים 200 אלף איש באסון המוני כזה, הדבר האחרון שמעניין את העולם זה מהו מספר הרופאים שהגיעו מישראל"

אורלי פלג מזרחי 28.01.2010

בידול גם בזמן מיתון

היום חשוב יותר מתמיד לבדל את המותג כדי למנוע ממנו תהליך של "גנריזציה"

יורם דמבינסקי 16.12.2009

חברת OPEN זכתה במכרז למיתוג מחדש של העיר הרצליה

תהליך מיתוג העיר יתבצע במספר שלבים הכוללים מחקר, קריאייטיב ויישום, בהשקעה של חצי מיליון שקל

יניב פוהורילס 08.12.2009

עיריית ירושלים תאריך בשבוע את המכרז למיתוג העיר

זאת על מנת לאפשר למשרדי פרסום ומיתוג נוספים להשתתף במכרז ■ בין המשתתפים במכרז: שיר-שפיצר וארד תקשורת - שני משרדים עם קשרים פוליטיים ענפים ■ היקף התקציב למיתוג העיר: כ-400 אלף שקל

אורי רודריגז-גרסיא 02.12.2009

ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב מותג המזון החדש של סנו

המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2009

רשת מלונות פתאל משקיעה חצי מיליון דולר במיתוג

תהפוך את מותג המלונאות "לאונרדו" לבעל הפריסה הרחבה ביותר בארץ עם 16 מלונות ■ המהלך ילווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA

אורלי פלג-מזרחי 17.11.2009

תרצה גרנות ל"ליידי גלובס": "נתניהו צריך להיות שגריר ישראל באו"ם"

גרנות, בעלת מכללה לפרסום ולקופירייטינג, מודה שאין לה כישרון עסקי - אבל יש לה אנרגיות של תיכוניסטית: "אני אינפנטילית וחושבת שאני בת 30" ■ "אחרי רצח רבין הפסקתי לעבוד עם פוליטיקאים"

דיאנה בחור-ניר 05.11.2009

משרד המיתוג ברוך נאה זכה בתחרות "פנטאוורדס" העולמית

לפני כולם המשרד הישראלי זכה בקטגוריית המזון לצד משרד המיתוג הבריטי "טקסי סטודיו", וזאת בגין עבודתו במיתוג חבילות המזון של "מגה"

רן רימון 11.10.2009

תקציב הפרסום של רשת מיסטר זול יוצא למכרז

תקציב הפרסום של הרשת מקבוצת קו-אופ ישראל יעמוד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ רמי מנדל, מנכ''ל קו-אופ ישראל: התנאי העיקרי להשתתפות במכרז הוא ניסיון בתחום הרשתות קמעונאיות וחברות המזון

ענת ביין-לובוביץ' 05.10.2009

נסתרות דרכי המיתוג הרוחני

למה שרי אריסון מצטיירת כגרוטסקית, אבל הרב פינטו והרנטגן נראים חבר'ה רציניים?

לילך סיגן 25.09.2009

"כל אחד יכול": המעצב פיליפ בולקיה מציג 10 טיפים למיתוג עסקי נכון

בולקיה, שבין לקוחותיו נמצאים בזק, סונול, שופרסל ורב-בריח, מאמין כי כל עסק יכול לעדכן ולרענן את המותג שלו - גם אם הוא עסק קטן עם משאבים דלים ■ "חד-משמעית, מיתוג מחדש יכול להציל עסק המצוי על סף קריסה"

ספיר פרץ 19.08.2009

AIG ישראל בוחנת את שינוי מיתוג הקבוצה ואת שמה

המנכ"לית, חווה פרידמן-שפירא: "AIG ישראל כחברה עצמאית ורווחית, המפוקחת על-ידי הממונה על הביטוח ושוק ההון, הוכיחה במשך השנים את חוזק המותג שלה"

רון שטיין 28.07.2009

חברת ג'ירף תקשורת חזותית טיפלה בתקציב המיתוג של המכביה ה-18

הפרויקט, בהיקף של כ-50 אלף שקל, כלל שפה חזותית ולוגו שכלל את המילה "חי"

שירות גלובס‏ 27.07.2009

הגודל לא קובע?

רשת האופנה האירית PRIMARK מיתגה עצמה כנועזת בגלל שהעליבה את הקונים

שמחה סיגן 03.06.2009

   123456789   

   נמצאו 132 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988