מיתוג

כתבות אחרונות

 

מה קרה למותג היהודי?

האף המעוקל והומור הנרדפים עברו גלגולים, אך הוא קיבל מכה קשה כשהוקמה בשבילו מדינה

קובי אריאלי 20.07.2010

מרטין לינדסטרום: "ישראל צריכה להשתמש בהוליווד כדי לקדם את עצמה"

עתידן המותגים בוועידת תקשורת ונתח שוק: "ישראל היא מותג 'סכיזופרני' שתדמיתו מחוץ לגבולות המדינה שונה לחלוטין מזו שבתוך גבולותיה" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה

לי-אור אברבך 19.07.2010

ישראל כמותג מסחרי

על הממשלה להרים את הכפפה וליצור אסטרטגיה שיווקית למותג "מדינת ישראל"

ניצה ברטור-ששון 19.07.2010

קמפיין פרסום מבוזבז

לוגו חדש וקמפיין חביב הם קוביית לגו אחרונה שבה מסיימים מיתוג - ולא עיקרו של התהליך

שמחה סיגן 15.07.2010

"ישראל היא מדינה מאוד חושית. צריך למצוא דרך לתקשר אותה ככזו"

סיימון הארופ, שהקים עם מרטין לינדסטרום את חברת ברנד סנס, בטוח שאפשר לקשור כל מותג ל-5 החושים כך שיגרום ללקוח לחבב אותו יותר ■ בראיון לקראת הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק הוא מסביר איך המיתוג החושי עובד

חגית ברונסקי 15.07.2010

"הסאונד בפרסום הוא הגורם החשוב ביותר במיתוג"

כך טוען סיימון הארופ, מנכ"ל Agency Brand Sense, שירצה בוועידת תקשורת ונתח שוק במושב שיעסוק במשמעות המותג בעידן החדש ■ מנכ"ל יפעת בקרת פרסום יחשוף במושב את דירוג משרדי הפרסום והמפרסמים למחצית הראשונה

שירות גלובס 11.07.2010

להשמין עם בוב ספוג

ילדים מעדיפים באופן ברור ג'אנק-פוד שמשווק וממותג עם דמויות מסרטים מצויירים

שירי חביב-ולדהורן 10.07.2010

ממתגים את הטרור

מיתוג שלילי של גורמי טרור הוא כלי מרכזי במאבק נגדם. למה בישראל זה לא עובד?

שמחה סיגן 29.06.2010

בנק הפועלים ממתג את כרטיסי האשראי הבנקאיים של לקוחותיו

‎המהלך כולל את כרטיסי ישראכרט, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס, שעליהם יוטבע לוגו הפועלים ■ הכרטיס הממותג יעניק ללקוחות הבנק הטבות ומבצעים

עירן פאר 29.06.2010

התבנית של התבנית

פרדיגמה שיווקית היא בסך-הכל תפיסה הנוצרת מקיבעון מחשבתי

יובל לב 16.06.2010

קמפיין אקסלנס נשואה הוא הבחירה של שופט הקקטוס עופר גולן

יישומו של המשפט "טוב אבל לא מצוין" בקמפיין של ענבר-מרחב-שקד בידל את אקסלנס נשואה משאר התחרות האפורה והמשעממת, וגרם לכך שהתחום כולו יכלול את אקסלנס נשואה מצד אחד - ואת כל השאר מצד שני

עופר גולן 24.05.2010

3 משרדים עלו לגמר במכרז על תקציב המיתוג של ירושלים

היקף התקציב - כ-5 מיליון שקל ■ לשלב הגמר הגיע משרד ארד תקשורת, שאחד מבעליו, אייל ארד, שימש כיועץ לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת ■ כן הגיעו לגמר משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וערמוני

חגית ברונסקי 16.05.2010

צלצול נוקיה והפצססס של הקולה: מיתוג מוזיקלי - גם בישראל

חקר המוח הוביל למסקנה כי לא רק צבע, לוגו וסלוגן בונים מותג זכיר - גם למוזיקה יש תפקיד מכריע ■ "לסאונד יש השפעה של 30% על הקופה הרושמת", אומרים אייל נאור ואמיר אשר, שמביאים לארץ את בשורת המיתוג המוזיקלי

צאלה קוטלר 09.05.2010

באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של קניוני ישראל

‎‎על התקציב בהיקף 10 מיליון שקל התמודדו גם קבוצת אדלר-חומסקי, יורו ישראל וענבר-מרחב-שקד‏ ■ המיתוג הכולל של הקבוצה יטופל בידי באומן-בר-ריבנאי, וחברת-הבת אקספרט תטפל בפעילות השוטפת של כל קניון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 27.04.2010

אשכנזי-זלצמן ייצג את תפיסת המיתוג החושי של מרטין לינדסטרום בישראל

תפיסת המיתוג החושי (Sensorial Branding) היא כלי חדיש ומתקדם בארגז הכלים השיווקי ליצירת חיבור אמוציונלי ונאמנות למותג

שירות גלובס‏ 22.03.2010

   123456789   

   נמצאו 132 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988