מיתוג

כתבות אחרונות

 

פייסבוק לא הופך קורקינט למרצדס

פייסבוק לא ממתג אותך מחדש. כנראה תישאר קורקינט - רק שעכשיו כל העולם יידע את זה

אורנה רודי 28.10.2010

המכללות האקדמיות כמוצר

עולם האקדמיה הוא עסק קמעונאי לכל דבר - מי הם הלקוחות ומה הם המוצרים

שמחה סיגן 20.10.2010

תנו למספרים לסדר לכם את החיים

בפיס רצו לבנות ללוטו סיפור מותג חדש, ולכן האסטרטגיה החדשה לא עוסקת ברגע הזכייה

אבי זיתן 18.10.2010

"אפשר להפוך את HOT למותג אהוב, כמו סקס אחרי ריב גדול"

כשהטכנולוגיה כבר אינה ייחודית, וכשרמת השירות הגבוהה היא גם נחלתם של המתחרים - לא נותר למנהל המותג אלא לנסות להתקרב אל הקונים דרך הרגש ■ איך עושים זאת?

ענת כהן 13.10.2010

מנכ"ל HOT: "עושה לי רע לקרוא בלוגים של שנאה לחברה"

הרצל עוזר: "כשאני באופן אישי מטפל בתקלות שירות, מתנצל בפני לקוח ומשפר את הטעון תיקון - הקערה מתהפכת על פיה, הלקוח מפיץ את הבשורה ומביא לקוחות חדשים"

ענת כהן 13.10.2010

אל תגעו לי במותג: ביקורות על הלוגו החדש של GAP

אחת הביקורות: "הלוגו החדש של GAP נראה כמו משהו שילד יצר בעזרת תוכנת ציור פשוטה" ■ בימים האחרונים אף נפתח חשבון טוויטר הלועג למנהלי החברה על המהלך

אדוורטייזינג אייג' 07.10.2010

לכל מוצר יש חוש

ככל שההמחשה של המוצר תהיה אפקטיבית יותר - נוכל לגבות עליו פרמיה גבוהה יותר

יובל לב 25.09.2010

יצרנית בגדי-הים גוטקס מחפשת משרד פרסום חדש

תקציב הפרסום של החברה טופל בשנה האחרונה ביהושע TBWA ■ בגוטקס מתכוונים לצאת למהלך מיתוג בהיקף של כ-2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 12.09.2010

נכבוש את העולם? משרד החוץ מקצה 100 מ' ש' למיתוג המדינה

מדובר בסכום גבוה פי 10 מתקציב ההסברה הנוכחי של ישראל ■ עיקר ההשקעה: ברשתות חברתיות ■ בתכנון: מכרז בקרב חברות שיווק ופרסום מוטות אינטרנט

חגית ברונסקי 17.08.2010

החוש השישי של מסטיק Five

WRIGLEY יצרה מותג מסטיקים חדש בעל אישיות שונה לחלוטין משל המותג הקיים אורביט

אבי זיתן 03.08.2010

כך מיתגתי את פרשת השבוע

מדי יום שישי עובר מסרון מהיהדות שלי לחברי "המועדון", שאני מגדירה אותו "אקסקלוסיבי"

נורית דאבוש 24.07.2010

המיתוג החדש של מדינת ישראל: "אנרגיה יצירתית"

בימים אלה יצא לדרך פרויקט מיצוב מחדש של ישראל, שנועד לשפר את האופן שבו ישראל מתקשרת את עצמה לעולם ■ הממונה על הפרויקט במשרד החוץ: "דימויה הבינלאומי של ישראל אינו משרת את האינטרסים שלה"

דפנה יודוביץ' 21.07.2010

שיעור מולדת

מאז מלחמת ששת הימים תפח המותג פטריוטיות - עד שקשה להבחין בינו לבין לאומנות

אמנון אברמוביץ' 20.07.2010

ילד אסור, ילד מותג

בדיוק כמו ילד, מותג זקוק לאדם שיעמוד מאחוריו, יטפח אותו ויתווה לו דרך. קוראים לזה מנהל מותג

רני רהב 20.07.2010

ספר לסבתא, לא לי

איך מותג מספר סיפור במרחב הדיגיטלי? תשכחו מ"תעשיית האשליות", צרכנים רוצים אמת

אלון מוליאן 20.07.2010

לדבר אל הקיר

לא בונים אישיות למותג אצל מנהל הקריאייטיב - אלא בשיחות עם הצרכנים שלכם ברשת

אדם שוב 20.07.2010

   123456789   

   נמצאו 132 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988