מיתוג

כתבות אחרונות

 
תאגיד השידור כאן / צילום: יעל בר נתן באדיבות פירמה

הנני כאן: תהליך המיתוג שעבר תאגיד השידור החדש

בימים שבהם עתידו של תאגיד השידור היה בסכנה, עסקו בחברת "פירמה" במיתוג הגלגול החדש של מה שהיה רשות השידור השנויה במחלוקת • שנתיים אחרי, ראשי החברה, דורון גולדנברג ויהורם דוידי, מספרים על התהליכים שבסופם נקבעו ערכי המותג, איך כונסו 13 מותגים תחת מטרייה אחת, נבחר השם "כאן" והושק הלוגו - וגם על הביקורות הקטלניות שספגו • מדד המותגים

יונתן כיתאין 25.07.2018
ישראל / צילום: 	shutterstock

איך ממתגים נכון מוצר מעורר אמוציות כמו מדינת ישראל?

ישראל היא מותג תיירותי שמעורר אמוציות, והתחושות השליליות גוברות לא פעם על אלה החיוביות • יועצי מיתוג והסברה מציעים כיצד לשנות תדמית של מדינה מורכבת שיש בה חדשנות אך גם שמרנות, סצנת תרבות פעילה אל מול סכסוך מדמם, ושגרירה כמו גל גדות לצד פוליטיקאים שלא עושים חשבון • מדד המותגים

מיכל רז-חיימוביץ' 19.07.2018
המוצרים של LUSH / צילום: רויטרס  Neil Hall

אני והמותג נשנה את העולם: החברות שקידמו אג'נדה חברתית

אקטיביזם חברתי מסתמן כנתיב צמיחה חדש למותגים בעידן הנוכחי, שבו השיח הציבורי מתחולל בעוצמה ברשתות החברתיות וגולש מהן למרחב הפיזי • מותגים בולטים כמו airbnb ובן & ג'ריס מביעים עמדות ערכיות ופועלים לקדם אג'נדות שאינן בקונצנזוס, תוך שהם רותמים את הציבור ולעתים מצליחים להביא לשינויי חקיקה • האם היא תגיע גם אלינו? • מדד המותגים

שירלי קנטור 10.07.2018
יהלי סער/ צילום: אמיר מאירי

חברת המיתוג האוטומטי טיילור ברנדס גייסה 15.5 מיליון דולר

הגיוס הובל ע"י קרן ה-Growth של פיטנגו וקרן Armat הבריטית • לדברי מנכ"ל טיילור ברנדס יהלי סער, ההשקעה תשמש לגיוס עובדים בישראל ולהמשך פיתוח שירותי החברה

ענת ביין-לובוביץ' 08.05.2018
דרוש מנהל?מותג / איור: עומר הופמן

פתאום הבנתי ש"לכל איש יש שם" הוא בעצם "המנון המיתוג"

המבחר גדול עלינו - בחנות הבגדים לא נוכל למדוד אלף פריטים, בראיונות קבלה לעבודה לא נוכל לראיין את כל המועמדים, ובבחירת מזון לא נוכל לטעום את כל הסחורה • פרשנות

ליאור טומשין 13.04.2018
ג'וני ווקר / צילום: shutterstock

ג'וני ווקר לא לגברים בלבד: יצרנית הוויסקי בגרסה במיתוג נשי

דיאג'יו הודיעה אתמול שג'יין ווקר, גרסה במהדורה מוגבלת של ג'וני ווקר בלאק לייבל, תוצע למכירה מהחודש הבא ■ שיעור הנשים בקרב שותי הוויסקי בארה"ב גדל ב-2016 ל-29.6% מ-28.2% ב-2010, לדברי חברת מחקר השווקים נילסן

 

וול סטריט ג'ורנל 28.02.2018
יניב ויצמן / צילום: רן יחזקאל

סוכנות הפרסום והתוכן לבני נוער Teenk נכנסת לתחום המיתוג

המנכ"ל יניב ויצמן: "אנחנו מבינים היום שכדי לתת מענה הוליסטי בפנייה השיווקית לבני נוער, אנחנו צריכים להיות מעורבים גם במה שקורה על המדף וברצפת המכירה ולהיות חלק גם בפיתוח המוצר והאריזה"

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2018
טיילור ברנד, הפקת סרטונים / צילום: שאטרסטוק

שירותי פרסום ב-3 דולר: פתרון ישראלי חדשני לבעלי עסקים

שירות מבוסס בינה מלאכותית שפותח בישראל מאפשר לעסקים לקבל פתרונות מיתוג, קריאייטיב והפקת חומר פרסומי תמורת 2.99 דולר בלבד ■ מי שעומדת מאחורי הפיתוח החדשני היא חברת טיילור ברנדס, שהוקמה ב-2014 ומחזיקה במשרדים בת"א ובניו-יורק

איתן בייגל 17.09.2017
מדד המותגים   / צילום: :Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

קידום מלמעלה: איך תמתג את עצמך במקום העבודה

קידום עצמי הוא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים לניהול קריירה בימינו ■ כעת מגיע השלב הבא: עם ארגונים כמו אינטל ו-IBM, שפותחים סדנאות מיוחדות למיתוג עצמי לעובדים - ואז משתמשים בהם כ"שגרירים"

צאלה קוטלר-הדרי 19.08.2017
לוגואים / איור: shutterstock א ס פ קריאייטיב

"בעולם החדש למותג אין זכות קיום - הכסף לא משחק תפקיד"

המותגים הוותיקים, עם האגו המנופח והלוגו הצעקני, איבדו את כוחם ■ מותגים מבוססי טכנולוגיה, שמשתלבים בהתאם לאורח החיים שלנו, כבשו את הצמרת

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2017
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי

ניתוח שוק: המותג הפרטי מרים ראש ומפסיק להתנצל

ככל שנאמין במוצרים שלנו, נפסיק להתנצל וניתן להם את הכבוד המגיע להם - גם הלקוחות ירגישו זאת ויפתחו קשר רגשי, אמון וביטחון במותג הפרטי שלנו ויתייחסו אליו כאל מותג שווה בין שווים

חני לוטן-תוריאל 09.07.2017
לוגו המחנה הציוני/ צילום: דוברות המטה הציוני

בעיית המיתוג של המחנ"צ

בין זוהיר בהלול, יוסי יונה ואיציק שמולי, לא ברור מה מאפיין את המפלגה

שמחה סיגן 02.07.2017
ניב מורן/ יח"צ

מדוע כדאי לבעל עסק לרשום סימן מסחר?

בעלי עסקים רבים נמנעים מרישום סימן מסחר - למה בכל זאת חשוב לרשום אותו ומה היתרון שהוא מקנה?

עו"ד ניב מורן, קבוצת לוצאטו 07.06.2017
טווס אלבינו (רויטרס)

כש"האחריות החברתית" מגבירה נחשקות לתוצרת מסחרית

"עיקרון ההכבדה" הוא עיקרון שנוי במחלוקת, כי הוא מניפולטיבי ולא "נקי" כמו שאר תופעות הטבע ■ בעולמות השיווק, המיתוג והפרסום האנושיים הוא יכול להיות גם צבוע וציני לחלוטין

עטרה בילר 25.04.2017
תנובה (צילום מסך)

תנובה מול טרה: אף אחד לא מתחנף לציבור סתם

בידול הוא אחד המפתחות הקריטיים של השיווק, והוא תלוי בקיומו של ההבדל שזה עתה הבחנו בו ■ תנו לנו את המדרגה הגדולה של הסיפור, וכנראה נעדיף את המוצרים שלכם

עטרה בילר 27.03.2017
קטלוג איקאה 2016, אפליקציה / צילום: יח"צ

כך הפכה איקאה לאייקון של תקופה

האם מותגים יכולים לטפל בנו? לא רק יכולים - כיום הם חייבים, אם ברצונם לשרוד

עטרה בילר 16.01.2017

   123456789   

   נמצאו 132 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988