מיתוג

כתבות אחרונות

 
אמזון. קלטה עובדים שאיבדו את עבודתם  / צילום: Mark Lennihan, Associated Press
שיווק | דעה

מקומי יותר, חברתי יותר: הטרנדים השיווקיים שנולדו עם הקורונה כאן כדי להישאר

דוח חדש של חברת המחקר וונדרמן תומפסון חושף מגמות שמצביעות על שינויים דרמטיים בעקבות הקורונה, שישפיעו על הצריכה שלנו לתמיד • והוא לא לבד • מותגים שיזהו מהר את המגמות ויאמצו אותן – ירוויחו בענק

אסף אזולאי 08.09.2020
ראיון עבודה / צילום: שאטרסטוק

רק 15% מהמועמדים יגיעו לראיון עבודה

ערך מותג של המעסיק לא עתיד להשתנות, ובהתאמה גם לא ערך השוק של עובדיו

אורנה רודי 02.07.2020
בני גנץ בישיבה הראשונה של ממשלת האחדות / צילום:  Abir Sultan, רויטרס
בני גנץ | דעה

גם בדיגיטל, את מה שנתניהו שכח - גנץ עוד יצטרך ללמוד

גם אם נתניהו יפנה את מקומו בעוד שנה וחצי וגם אם לא, לגנץ ידרשו הרבה יותר מזה כדי להיות חליפי גם בזירת הרשתות החברתיות • וגם: האם האחרון שילם מאז הבחירות על רכישת לייקים?

איתי צמיר 13.06.2020
קריירה / צילום: שאטרסטוק

מצליחים בקריירה? צפו לפחות הזדמנויות

פרט לקומץ מטאורים, ככל שמצליחים - קשה יותר להמשיך ולהצליח

אורנה רודי 04.06.2020
ענת מוגילבסקי, יואב צוקר, ניל"י גולדפיין, מיכל פייגנבוים, ירין יחזקאל, גלי הכרמלי / צילום: יח"צ

כך ממתגים חברות ועובדים: מדוע גם עובדים ומנהלים צריכים למתג את עצמם

איך חברות הופכות את עצמן לאטרקטיביות, והאם הן יצלחו את מבחן הקורונה • תוכנית עבודה: סדרת שידורי הלייב של "גלובס"

דפנה ברמלי גולן וקרן קירש 25.05.2020
תוכנית עבודה / אילוסטרציה: אפרת לוי, גלובס

מה זה מיתוג מעסיק ואיך עובדים יהפכו את עצמם למותג?

כמה רלוונטי מיתוג מעסיק בימים שאחרי קורונה, איך משפיעה האבטלה הגבוהה על התחום, ומדוע עובדים צריכים להפוך את עצמם למותג

דפנה ברמלי-גולן וקרן קירש 21.05.2020
ורד גינדי  / צילום: עוזי פורת
מיתוג | ראיון

"צריך wow moment": למה חברות מוכנות לשלם הון על עיצוב המשרדים שלהן?

כשהתחרות על העובדים עזה, והחברות רוצות ליצור נאמנות ולבנות מותג, לעיצוב המשרדים יש תפקיד משמעותי • ורד גינדי מתכננת בין היתר את המשרדים החדשים של מיקרוסופט ושל מובילאיי, ומספרת איך מייצרים משרד מפנק אבל מעודד פרודוקטיביות

גיא נרדי 19.03.2020
סתיו שפיר / צילום: איל יצהר, גלובס

דעה: סתיו שפיר היא הוכחה למותג עם עוצמה מזויפת

לפעמים גם המנכ"לים הממותגים במשק מצליחים רק בזכות מטרייה תדמיתית • דעה

אורנה רודי 16.01.2020
צמיחה / צילום: שאטרסטוק
שיווק | דעה

דעה: הצרכנים דורשים שהירוק יהיה אמיתי

אנו בתחילתו של עידן ה-‭Greenketing‬ בעולמות השיווק, והמותגים מבינים שצריך לבצע פעולות ירוקות אמיתיות כדי לרצות את הצרכנים • דעה

אבי זיתן 06.01.2020
מיתוג מחדש  / צילום: שאטרסטוק
מיתוג | דעה

דעה: המותג הארגוני בעידן של Attention Economy

ההבנה כי יש לנהל את הביקוש של המותג הארגוני, בדיוק כפי שמותגים מנהלים ביקושים בעולם המסחרי, הולכת ותופסת מקום בשוק העבודה המודרני • דעה

אימי עירון 04.01.2020
קורות חיים / צילום: Shutterstock

דעה: כשהמותג דועך, סופרים שורות בקורות חיים

למה קורות חיים צריכים להיראות כפירמידה הפוכה, ומדוע מספיקות 500 מילים? • דעה

אורנה רודי 19.12.2019
שיווק בהתחדשות עירונית. / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מיתוג | דעה

דעה: למה כולם מדברים על מיתוג מעסיק?

בעידן של טאלנטים שבו כולם רודפים אחרי הכישרון הבא, חברות מבינות כי עובדים המחוברים למותג ולארגון שבו הם כוח עוצמתי במיוחד

 

אבי זיתן 06.12.2019
אדישות צרכנים / צילום: שאטרסטוק
צרכנות | דעה

דעה: לפעמים צריך לעצבן כדי להוציא צרכנים מהאדישות

כשהמעורבות הצרכנית נודדת לקטגוריות אסקפיסטיות, הדרך היחידה לגרום לצרכים לצאת מהאדישות היא לעצבן אותם • אסף חתוכה, עונה לפרופ' טל שביט

אסף חתוכה 01.12.2019
חממה לגידול קנאביס/ צילום: shutterstock א.ס.פ.קריאייטיב
שיווק | דעה

צרכן נולד: האתגר השיווקי של חברות הקנאביס הישראליות

מהי הדרך לבנות מערך שיווקי לקטגוריה שלא הייתה קיימת עד כה?

 

 

אבי זיתן 04.11.2019
שמעון התרסי. האם באמת התכוון לפרוק עול? / צילום: שאטרסטוק

שאול התרסי הפך לפאולוס הקדוש וברא את המיתוג של הנצרות

הוא היה קנאי מלידה, הקפיד על קלה כחמורה ורדף את תלמידי ישו בשליחות הסנהדרין • אבל אז, "בדרך לדמשק", בערך לפני 1,985 שנה, התגלה לו האור • שאול התרסי הפך לפאולוס הקדוש והניח את היסודות לדת חדשה • הוא פטר את המצטרפים מעול המצוות וציווה עליהם רק לאהוב את משיחם • המותג שלו התחיל במחוז מרוחק בשערי המדבר ונעשה דת עולמית, המוסיפה להתפשט

יואב קרני, וושינגטון 20.09.2019
Apple vs. PC. לפעמים אתה דוד ולפעמים גוליית / צילום: צילום מסך

אפל כבר גילתה זאת מזמן: מותגים זקוקים לאויבים לפעמים

לפעמים הנכס הכי גדול של מותג הוא דווקא האויב שלו, שיכול לעזור לו ליצור בידול, להיתפס כאידאולוגי וכמוצלח יותר ואפילו ללכד את שורת המאמינים סביבו

ניסים מויאל, שותף במשרד הפרסום AVRAHAM 05.09.2019

   123456789   

   נמצאו 132 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988