מדד המותגים 2019

כתבות אחרונות

 
שלט טלוויזיה עם לחצן מובנה של נטפליקס / צילום: Harry Wedzinga, שאטרסטוק

דת מותאמת אישית

אסף אזולאי, ראש מטה השיווק בבנק הפועלים, מאמין שנטפליקס הקימה סוג של דת חדשה, שבה כל אחד מקבל בדיוק את מה שהוא רוצה

אסף אזולאי 23.07.2019
נעלי ניקיי / צילום: Shuttertstock

ציידי הנעליים לא מסוגלים לוותר

קרן ברנע ברגר, סמנכ"לית השיווק בפסגות, בחרה בנייקי, שהפכה את קהילת מעריצי הסינקרס - "סינקרהדס" - לתופעה ושכללה את התעשייה הזו לדרגה של אמנות

קרן ברנע ברגר 23.07.2019
תל אביב / צילום: שאטרסטוק

לא עוזבים את העיר

דינה זוארץ נבות, סמנכ"לית שיווק, פרסום ופיתוח עסקים ומנהלת חטיבה במזרחי טפחות, בוחרת בעיר ללא הפסקה, שהפכה ל"עיר מקלט" לערכי החופש ואי אפשר לדמיין את ישראל בלעדיה

דינה זוארץ נבות 23.07.2019
לברון ג'יימס מול לואל דנג, קליבלנד קאבלירס נגד מיאמי היט, NBA / צלם: רויטרס

מכורים לכדורים. בסל

מתי יהב, סמנכ"ל שיווק גלובלי בסודהסטרים, כותב על דיוויד סטרן שהצליח להפוך את ליגת הכדורסל NBA מהאחות החרוגת של הספורט האמריקאי לנסיכה

מתי יהב 23.07.2019
מדד המותגים 2019 / צילום: יח"צ

מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2019 נחשף: נטפליקס במקום הראשון. מי עוד במותגים המובילים של ישראל

זו השנה ה-17 ש"גלובס" מדרג את 100 המותגים המובילים בישראל • נטפליקס כובשת השנה את המקום הראשון, ומיד אחריה - סמסונג ושופרסל • מי עוד במותגים המובילים של ישראל? • פרויקט מיוחד

שירות גלובס 23.07.2019
אילון מאסק / צילום: סטפן לם, רויטרס

מכונית אוטונומית או אוטופית

אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי קבוצת BBB , בוחרת באילון מאסק, יזם המכונית החשמלית טסלה, שלא מפסיק לחלום

אהובה תורג'מן 21.07.2019
ביונד מיט. עשתה היסטוריה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

הרבה מעבר לבשר

עמיחי קילשטיין, מנכ"ל מאצ' ריטייל, בחר בחברת ביונד מיט שהצליחה, למרות השוק הרווי בתחליפים, לקחת את ההמבורגר הטבעוני קדימה ולייצר מוצר שדומה למקור על כל רבדיו

עמיחי קילשטיין 21.07.2019
Glossier. עובד ישירות מול הלקוחות - ורק מולם  / צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

סטורי הצלחה

ניצן לביא, מנכ"ל סופר־פארם, מתפעל מהדרך שבה מותג הקוסמטיקה Glossier רקם באמצעות האינסטגרם סיפור אהבה עם הלקוחות והפך לחד־קרן בעולם הביוטי בזמן שיא

ניצן לביא 21.07.2019
גל גדות בתפקיד וונדר וומן / צילום: באדיבות yes, יח"צ

גדות מהחיים

גבי רוטר, מנכ"ל משותף ובעלי קבוצת קסטרו, סבור כי המהפך של וונדר וומן ממותג זמני למותג עדכני ומחולל שינוי, מייצג את כוחן ההולך וגובר של הנשים

גבי רוטר 21.07.2019
סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט  / צילום: Lucas Jackson, רויטרס

רוח רעננה

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, בחר במיקרוסופט, שהשכילה להתרענן ולהבין שכשטוב לעובדים, טוב ללקוחות וטוב לעסקים

איציק בנבנישתי 21.07.2019
Oatly. דוד הנלחם בגוליית / צילום: אתר החברה, יח"צ

הפרה המשוגעת

נילי צור, מנכ"לית קבוצת ויסוצקי, בחרה במותג החלב השבדי Oatly, שהצליח באמצעות שיווק נכון וכמעט גאוני לשחוט פרות קדושות ולכוון למגרש של הגדולים

נילי צור 21.07.2019
רמון לגוארטה ודניאל בירנבאום בעת החתימה, הבוקר במשרדי סודהסטרים / צילום: לנס הפקות

הצלחה מבעבעת

רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, מנתח כיצד הצליחה סודהסטרים להפוך איום להזדמנות – כל הדרך עד לעסקת הענק עם פפסי

רון וקסלר 21.07.2019
נינטנדו. מי שלא מחדש - נשאר מאחור / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

מלך הקונסולות

ג'יל גמון, מנכ"ל ויו"ר סוגת, מתחבר למותג נינטנדו, שהשכיל להתקיים, להתפתח ולהישאר רלוונטי במשך 130 שנה

ג'יל גמון 21.07.2019
סניף יוניקלו ביפן \ צילום: שאטרסטוק

לא רק לפוליטיקאים ישראלים

רונן נמני, בעלי קבוצת קפה קפה, מפרגן ליוניקלו, שהצליח לעקוף את התחרות הצמודה באירופה ובארה"ב וגם הפך למותג הקמעונאי המוביל באסיה

רונן נמני 21.07.2019
נטפליקס. יודעת לאתגר את הצרכן הצעיר והמתוחכם עם תוכן חדשני ומקורי / צילום: רויטרס - Mike Blake

מלכת הסטרימינג

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל, מנתחת את ההצלחה של נטפליקס, שנהנית מיתרונות שלגוגל או פייסבוק לעולם לא יהיו

ענת בוגנר 21.07.2019
בונובוס / צילום: שאטרסטוק

בלי לסחוב שקיות

ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי, שואב השראה מ־Bonobos, שהצליח להפוך לאימפריה קמעונאית בזכות יצירת מודל עסקי המחבר בין אונליין ואופליין

ארנון תורן 21.07.2019

   123456   

   נמצאו 96 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988