ועידת MAD

כתבות אחרונות

 
שטראוס

שטראוס - המפרסמת הגדולה במחצית הראשונה של 2014

20% מתקציבי שטראוס הושקעו בתקופה זו בפרסום בר המים תמי 4 ■ קטגוריית רשתות השיווק ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום עם עלייה של 15%

ענת ביין-לובוביץ' 16.07.2014
אילן שילוח / צילום: יוסי כהן

התאוששות? גידול של 5% בהיקפי הפרסום במשרדים הגדולים

המחצית הראשונה של 2014 לא מביאה שינוי מהותי ביחסי הכוחות בענף הפרסום, למרות שמשרדים בינוניים וקטנים, כמו LEAD, לעומק התודעה ופרסום אברהם, רושמים גידול דו-ספרתי ■ המשרד המוביל בישראל הוא עדיין מקאן-אריקסון

ענת ביין-לובוביץ' 16.07.2014
ועידת MAD / צילום: תמר מצפי

השיחה: התייצבות מלאה לוועידת MAD

ועידת MAD של "גלובס" בשיתוף orange נערכה בהצלחה, עם שלל אורחים שהגיעו מחו"ל למרות האירועים הביטחוניים

ספיר פרץ-זילברמן 16.07.2014
אבי ארמוזה / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

אבי ארמוזה: "למצות עד תום את בדיקת ועדת אייל"

בעלי ארמוזה פורמטס קרא לארדן למצות את בדיקת ועדת אייל ולזמן את המפיקים להגיש נייר עמדה תוך שמירה על סודיות, לאור הלחצים שמפעילים עליהם הזכיינים

שירות גלובס 16.07.2014
ריקי דרורי / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"ריקי דרורי: 70% מהישראלים צופים בווידיאו באינטרנט"

דרורי, דירקטורית שיווק אזורית בגוגל, בוועידת MAD: "הפרסומות היום יוצאת מהפסקת הפרסומות, ואנשים צופים בהם בלי קשר לשידור המקורי"

צחי הופמן 16.07.2014
גרי יומאן  / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"מקוריות תוביל לכך שהפרסומת תהפוך לחלק מהשיח"

גרי יומאן, מנהל קריאייטיב עולמי בסוכנות Ogilvy & Mather's, בוועידת MAD: "קצת יצירתיות וחשיבה יכולה להגדיל את הערך שלך בפרסום"

מיכל רז-חיימוביץ' 16.07.2014
רביב דרוקר / צילום:  תמר מצפי

רביב דרוקר: "דוחה אותי תחושת הקורבנות בישראל - כמה אנחנו מסכנים וצודקים, כמה אנחנו יפים וטהורים"

פאנל סוער בוועידת MAD ■ דרוקר: "אנחנו מקדישים 90% לסבל שלנו ואולי 10% לסבל של הפלסטינים" ■ ינון מגל ענה לדרוקר: "אתה מנותק מהזהות שלך. אנחנו לא CNN, אני קודם ישראלי. התקשורת כאן התבלבלה"

חגית מהלא בן-משה 16.07.2014
יניב ויצמן - מנכ"ל teenk טינק / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"סדר היום של בני-הנוער הוא קודם כל בוואטסאפ"

מנכ"ל teenk, יניב ויצמן, בוועידת MAD: "בשקא-בשקט התחלף לנו הדור: מדור האינטרנט עברנו לדור ה-Z שנולד עם סמארטפון ביד, שיש לו קשב של 8 שניות"

רועי גולדנברג 16.07.2014
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

יגאל ברקת מפרטנר: "חדשנות זה בנפשנו"

סמנכ"ל השיווק של פרטנר בוועידת MAD: "אם נשכח שהלקוחות שלנו עלולים להשתעמם, אנחנו נאבד אותם"

שירי דובר 16.07.2014
יואב פרידור, מנכ"ל באזילה / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"מצרכן שקונה הפכנו לצרכן שמדבר על איך הוא קונה"

יואב פרידור, מנכ"ל באזילה, הציג בוועידת MAD מחקר בשיתוף עם "גלובס מחקרים" על הצרכן המודע החדש - הכולל 3 סוגים: החובבן, המקצוען והחברתי

רועי גולדנברג 16.07.2014
מאיר ברנד / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"ישראל מובילה בשימוש באינטרנט ובאפליקציות"

מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל, המותג המוביל במדד המותגים של "גלובס" לשנת 2014: "בעיית החיפוש באינטרנט עדיין לא נפתרה"

רועי גולדנברג 16.07.2014
רן גוראון   / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"עד סוף השנה נחבר מיליון בתי-אב לסיב אופטי"

המשנה למכ"ל בזק, רן גוראון, בוועידת MAD: "אם תפתחו בסוף השנה את הארון בחדר המדרגות, יהיה שם סיב אופטי מגולגל. זה יהיה פרויקט הסיבים הגדול בישראל. דנמרק הגיעה ל-40% כיסוי בערים מרכזיות; אנו נגיע לשם בסוף השנה"

שירי דובר 16.07.2014
מדד המותגים 2014
ועידת MAD | ועידת MAD

דירוג 100 המותגים המובילים בישראל

המדד המתקבל, בשיתוף פירמת "פרומתאוס ייעוץ כלכלי", משרטט את תמונת המצב העדכנית של הצריכה הישראלית ב-2013 - אלה שפרחו ועמדו בתחרות, ואלה שנסוגו בשל התקופה התובענית

שירות גלובס 16.07.2014
גרי יומאן  / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"פרסום עובד טוב - כשמעבירים אותו פשוט"

כך אמר גרי יומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, בוועידת MAD של "גלובס" בשיתוף orange ■ סטיבן ברבנק מדיסני: "חייבים סיפור - אם יש סיפור טוב, אפשר לבנות מותג"

שירי דובר 16.07.2014
סטיבן ברבנק / צלם: יחצ

מנהל ערוצי דיסני: "אנחנו מאמינים בסיפורים גדולים"

סטיבן ברבנק, מנהל ערוצי דיסני במזרח ובמרכז אירופה ובארצות המתפתחות, מנסה להסביר את ההצלחה של "לשבור את הקרח" ("9 מתוך 10 המוצרים הנמכרים ביותר הם של הסרט"); ואת היכולת של דיסני לדבר לקהל בכל הגילאים

לי-אור אברבך 15.07.2014
ועידת MAD  לוגו

ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת תיערך מחר

ועידת MAD תשמש השנה גם כפלטפורמה להטמעה וליישום רעיונות, כשדוברים בכירים מהארץ ומהעולם מתחומי השיווק, הפרסום והאינטרנט יציגו ויעניקו מניסיונם

שירות גלובס 15.07.2014

   123456789101112131415   

   נמצאו 275 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988