גוגל זכתה כמותג המוביל במדד המותגים של "גלובס" זו השנה השלישית ברציפות ■ מנכ"ל גוגל ישראל בוועידת MAD 2015 בשיתוף Orange: "בימים האחרונים יצאנו בפרויקט מיוחד - לתעד ולמפות את שביל ישראל"
סיימון דומנקו בוועידת MAD 2015 של "גלובס" בשיתוף Orange: "כשאני מדבר על 'תרבות הסלפי', אני לא מדבר רק על זה שאנשים מצלמים בעצמם; עכשיו כל אחד הפך למו"ל"
איציק בנבנישתי בוועידת MAD 2015 של "גלובס" בשיתוף Orange: "הציבור הישראלי היא ציבור רגיש מאוד ומעוניין מאוד לקבל מחיר טוב - אבל עם שירות מצוין" ■ על סערת אורנג': "היו אמוציות ברמה שלא תיאמן"
צפו בשידור חי מוועידת MAD 2015 לשיווק, פרסום, מדיה ואינטרנט ■ אקוניס: "ראש הממשלה החליט להשאיר בידיו את תיק התקשורת והסמיך אותי לטפל ברשות השידור והרשות השנייה - זה מאוד דמוקרטי בעיניי"
בוועידה יעניק ורשבסקי ריאיון לעורך מגזין "פירמה" וכתב התקשורת של "גלובס", לי-אור אברבך
במושב מיוחד במסגרת ועידת MAD של "גלובס" בשיתוף Orange יוצגו מיזמים חדשניים, המובילים פתרונות טכנולוגיים לתחומי השיווק, הפרסום והמדיה
תחרות הפורמטים "פורמג'יניישן" של ארמוזה פורמטס תתקיים זו השנה החמישית במסגרת ועידת MAD של "גלובס"
האם ההגמוניה עומדת בפני רעידת אדמה? נושא זה יידון במושב "הזרמים שמאתגרים את ההגמוניה" בהנחיית לי-אור אברבך, שיתקיים בוועידת MAD 2015
איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר" יערכו זו השנה השנייה את תחרות Young Creatives, ואירוע הגמר שלה יתקיים בוועידת MAD של "גלובס"
מייקל היימן, מוביל פעילות הווידיאו של ענקית התקשורת האמריקאית, ישתתף במושב "הטרנדים שמשנים את המצאות", כמו גם רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק
במסגרת מושב הפתיחה של הוועידה, שתתקיים ב-15 ביולי, יערוך השר אופיר אקוניס שיחה עם חגי גולן, העורך הראשי של "גלובס"
הוועידה השנתית של "גלובס" בשיתוף Orange תארח דוברים בולטים מהארץ ומהעולם בתחומי השיווק, הפרסום, המדיה והאינטרנט
כיצד הרגולציה מנסה לעודד את התחרות בתחום הטלוויזיה? פאנל בוועידת MAD
ועוד מוועידת MAD: מי זכה בתחרות הקריאייטיב Young Creatives 2014 - יוזמה משותפת של איגוד הפרסום הישראלי, "גלובס", "הבצפר" והדס ליבר?
שיווק מסורתי, קד"מ, פרסומות בפריים-טיים: כל האלמנטים האלה עוברים מהפך אמיתי ■ האם הדיגיטל הוא עדיין חלק נפרד או שהוא כבר מוטמע לחלוטין בתוך עולם השיווק, ומה חלקו של הסיפור בהצלחת המותג? ■ דיון בוועידת MAD
פרסום באינסטגרם וביו-טיוב הופך לכלי שיווקי משמעותי, בעידן שבו הפריים-טיים מאבד כוח ■ הדוגמנית נטלי דדון, המסעדן אייל שני ומומחית האיפור אשלי וקסמן-בקשי הסבירו בוועידת MAD של "גלובס" איך עובדים המודלים בתחום
אורי רוזןטלוויזיה באינטרנטמדד המותגיםפייסבוקפרסוםפרסום דיגיטליקניות באינטרנטרבקה מיכאלישיווקשיווק דיגיטלי