ועידת MAD

כתבות אחרונות

 
ועידת MAD | ועידת MAD

צפו בשידור החי מוועידת MAD של "גלובס"

ועידת הפרסום, השיווק והדיגיטל MAD של "גלובס", בהשתתפות איציק אברכהן, גונן אוסישקין, גבי רוטר, מולי שגב, תם אהרון, מיכל אנסקי, רבקה מיכאלי ורבים נוספים, תעמוד השנה בסימן הפילטר הווירטואלי והשפעתו על עולמות התוכן • בוועידה, שתיערך הערב במתחם הקאמרי בת"א, ייחשף לראשונה גם מדד המותגים המובילים לשנת 2018

גלובס 09.07.2018
ינב אקסן / צילום: שלומי יוסף

צפו: מקבץ הרצאות על נושאים מעוררי השראה מוועידת MAD

מומחי השיווק והפרסום שהשתתפו בוועידת MAD 2017 של "גלובס", הרצו בפני מבקרי הוועידה על נושאים מעוררי השראה בתחומי הטכנולוגיה, התוכן והקריאייטיב ■ בואו לצפות בהרצאות בנושאי טכנולוגיה, תוכן וקריאייטיב

שירי דובר 18.07.2017
ועידת MAD / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

מי הגיעו להתמנגל בוועידת MAD 2017 של "גלובס"?

ועידת 2017 MAD של "גלובס" התקיימה אתמול בתל-אביב, ולקחו בה חלק בכירי התעשייה מתחומי השיווק, הדיגיטל, הפרסום והתקשורת מהארץ ומחו"ל

הדר חזן 13.07.2017
מדד המותגים / איורים: אייל אונגר

300 מותגים, 40 קטגוריות: מדד המותגים של "גלובס"

300 מותגים, 40 קטגוריות ומותג־על אחד מנצח: הדירוג החדשני של "גלובס" בשיתוף הגל החדש מקבוצת נילסן, מהדורה מיוחדת. יולי 2017

שירות גלובס 13.07.2017
ליאור מויאל ודרור פויר / צילום: תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

MAD PARK: הסטארט-אפים שישנו את עולם השיווק

14 חברות סטארט-אפ ישראליות הציגו לקהל בוועידת MAD מגוון טכנולוגיות חדשניות בתחומי השיווק, הצרכנות, הפרסום והמדיה

שירי דובר 12.07.2017
אילן סיגל / /צילום: תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

"הדיגיטל הוא לא רק פרסום, הוא דרך חיים"

כך אמר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, בוועידת MAD ■  אמיר גיא, מנכ"ל משותף באדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "עברנו טרנספורמציה" ■ שחר מרקוביץ', מנהל הדיגיטל של בנק הפועלים: "דיגיטל זה לא העתיד של עולם הבנקאות, זה ההווה"

שני מוזס 12.07.2017
פאנל הטלוויזיה האינטרנטית צוברת תאוצה/ צילום: תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

מנכ"ל טריפל סי: "טלוויזיה ב-50 שקל? זה מספיק כסף"

(עדכון) - רמי נחום אמר את הדברים בפאנל "הטלוויזיה האינטרנטית צוברת תאוצה" בוועידת MAD ■ עוד משתתפים: ד"ר יפעת בן-חי-שגב, יו"רית מועצת הכבלים והלוויין; לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר; יניב גרינולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בסלקום; גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה; ועוד

יונתן כיתאין 12.07.2017
נעם מנלה / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"ניו-יורק טיימס מקבלים ערמות דיסלייק ולא מבינים למה"

נעם מנלה, יועץ אסטרטגי ומומחה לתודעה רשתית, בהרצאה בוועידת MAD: "נגמר שלב ההצהרות, והגענו לשלב ההוכחות. תוכיח שאין לך אחות, נקודת המוצא החדשה היא שאתה החשוד המיידי"

מיכל רז-חיימוביץ' 12.07.2017
אמון והשיח החדש  ענת ביין קרין נהון  עדו הר טוב  גיא לרר  יואב פרידור  נעם מנלה / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"יש אמת בתקשורת - היא בעצם שומר הסף של פעם"

פרופ' קרין נהון בוועידת MAD 2017: "יכולה לשכפל את אותו המסר ולמסגר אותו בצורה שונה ולהשפיע בצורה שונה. אמת היא מילה בעייתית, ופייק ניוז זה בעייתי. מה שמעניין הוא מה שיש באמצע"

מיכל רז-חיימוביץ' 12.07.2017
סמנתה ברדשואו / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"בעידן הפייק ניוז עלינו להיות יותר מפוכחים וביקורתיים"

סמנתה ברדשואו, חוקרת מדיה חברתית באוניבסיטת אוקספורד, בוועידת MAD: "המידע שנאסף בניתוח התנהגות הגולשים ברשת יכול לאפשר לחזות את הכיוון שהחברה הולכת אליו, איך מצביעים בסופו של דבר בבחירות"

מיכל רז-חיימוביץ' 12.07.2017
אורי רוזן / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"פייסבוק? אי-אפשר איתם ואי-אפשר בלעדיהם"

אורי רוזן, מנהל אתר מאקו: "דור המילניאלס, אלה שנהוג להשמיץ, שורצים בסושיאל, אוהבים וידאו ולא מתרגשים מתוכן שיווקי. להפך, זו צורת הפרסום האהובה עליהם"

שירות גלובס 12.07.2017
מיכאל בר זאב  / צילום: תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

מנכ"ל ביג פלוס: "נציג רשת רחבה של מתחמי שירות"

מיכאל בר-זאב, מנכ"ל ביג פלוס, הציג בוועידת MAD 2017 את המיזם החדש של החברה, שייצא לדרך בחודשים הקרובים

יונתן כיתאין 12.07.2017
דני גולדשטיין / צילום: תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

מנכ"ל הדואר: להעלות הפטור ממע"מ בקניות ברשת

גולדשטיין בוועידת MAD: "תקרת הפטור ממע"מ מהווה חסם משמעותי בצמיחת הסחר המקוון בישראל" ■ "היום 95% מהקניות ברשת הן מתחת ל-75 דולר"

יונתן כיתאין 12.07.2017
גיל רוזן / צילום מסך
ועידת MAD | ועידת MAD

"אם מישהו כאן לא מתעסק בבינה מלאכותית, הוא בבעיה"

גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק, בוועידת MAD: "אם פעם היינו שמים את כל תקציב הפרסום שלנו בטלוויזיה ובעיתונות - זה נגמר. היום אנחנו צריכים להתמודד עם פעילות Always on" ■ הבלוגרית זוהר אוריין: "אין תקופה טובה מזו להשפיע על התנהגויות של אנשים"

 

עמירם ברקת 12.07.2017
גיורא בר דעה / צילום מסך
ועידת MAD | ועידת MAD

"הצרכן משמש מנוע חזק מאד וגורם לחברות להשתנות"

גיורא בר-דעה, המשנה למנכ"ל שטראוס, בוועידת MAD 2017 של "גלובס": "השינוי המהותי בשטראוס עוד לא קרה, הוא יגיע מכמה מקומות - הצרכן משתנה במהות, הרגלי אכילה משתנים"

יובל אזולאי 12.07.2017
פנאל השראה ושיחה בצידה/ צילום:איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

מנכ"ל שופרסל: אנו מוכרים באינטרנט ב-1.5 מיליארד ש'

איציק אברכהן בוועידת MAD: "אנו לא מתנהלים מול ספקים כמו שהתנהלנו לפני המחאה החברתית. היום מנהלים את המדף בסופר אחרת. שרשרת ההפצה היא אחרת, ויש יותר אינפורמציה"

יובל אזולאי 12.07.2017

   123456789101112131415   

   נמצאו 275 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988