המועצה לצרכנות

כתבות אחרונות

 
רהיטים ריהוט

הזמנתם ריהוט וקיבלתם מוצר שונה או פגום? יש מה לעשות

צרכנים רבים שהשקיעו את מיטב כספם בריהוט חדש, מקבלים מוצר פגום או שונה ממה שהזמינו ■ אלא שמרגע הגעת הריהוט וירידת התשלומים הם לקוחות שבויים, וביטול העסקה מתאפשר רק בעזרת המועצה לצרכנות או ביהמ"ש

מיכל רז-חיימוביץ' 22.12.2014
פקח חניה / צילום: אריאל ירוזלמסקי

סקר: כל נהג שני בתל-אביב קיבל דוח חניה השנה

תקציב ההכנסות המתוכנן של העירייה מחניה לשנת 2014 עומד על כ-208 מיליון שקל, מתוכו תכננה העירייה להשקיע רק כ-60 מיליון שקל בתכנון, תחזוקה והשקעה ביצירת מקומות חניה נוספים ■ העירייה: אנחנו מקדמים אלטרנטיבות לרכב הפרטי

אפרת אהרוני 17.12.2014
קריירה הייטק סלולר / צילום: thinkstock

המועצה לצרכנות: פורום חדש לבירורים בענייני הגנת הצרכן

הפורום באתר האינטרנט של המועצה לצרכנות יסייע בשאלות בנושא זכויות צרכניות עליהן ישיבו מומחים מטעם המועצה

מיכל רז חיימוביץ' 16.12.2014
קניות / צילום thinkstockphotos

המועצה לצרכנות: יש לסמן מחיר ליחידה במארז

פנתה לממונה על הגנת הצרכן בבקשה להרחיב את חובת הסימון הקיימת, כדי שניתן יהיה להשוות מחירים ביחס למוצר דומה - וכך להתמודד טוב יותר עם יוקר המחיה ולבצע קנייה מושכלת

אפרת אהרוני 25.11.2014
אהוד פלג / צילום: איל יצהר

המועצה לצרכנות: להורות להוט להוזיל את החבילות ב-10%

מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג, מבקש ממועצת הכבלים להורות להוט להפחית זמנית את מחירי החבילות, כפיצוי על השירות הגרוע והפגיעה בצרכנים ■ הוט: "אנו בעיצומו של תהליך השקעה מאסיבי בשיפור השירות"

אפרת אהרוני 19.11.2014
קניות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

מי מפקח על הפיקוח?

הציבור עדיין לא מכיר את רוב המוצרים שבפיקוח, כי אין שילוט

דפנה הראל-כפיר 06.11.2014
עורך דין אהוד פלג / צילום: עינת לברון

"אני רוצה שהצרכן יתקשה לחיות עם הידיעה שהוא פראייר"

עו"ד אהוד פלג, מנכ"ל המועצה לצרכנות, בראיון ל"גלובס": "מהפכת הסלולר הוכיחה שכאשר יש שר נחוש - אפשר לכופף את התאגידים הגדולים"

דפנה הראל-כפיר 23.10.2014
חבילת סלולר ללא הגבלה/ צילום: Shuterstock

סלולר ללא הגבלה? דווקא יש הגבלה שעלולה לעלות ביוקר

זה ההסבר שקיבלו שני לקוחות סלקום ששילמו כ-1,500 שקל במפתיע, ובדיקת "גלובס" מגלה שכך זה גם בחברות הסלולר האחרות ■ לא כל החברות מציינות מה נחשב "שימוש לא סביר", ובמשרד התקשורת עדיין מסדירים את הנושא

אפרת אהרוני 22.09.2014
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

המועצה לצרכנות תבדוק איזו רשת משנה את מחיריה לפני החג

פעמים רבות הרשתות מתאימות נקודתית את המחירים למוצרים הצפויים להיבדק ולהתפרסם בכלי התקשורת - ולאחר מכן מזניקות אותם חזרה מעלה

אפרת אהרוני 14.09.2014
חנות מוצרי חשמל / צלם: תמר מצפי

אחת ולתמיד: איפה כדאי לקנות מוצרי חשמל?

מדד ההגינות של המועצה לצרכנות בדק את חוויית הקנייה ברשתות ובחנויות החשמל ■ המסקנה: חנויות החשמל הפרטיות הוגנות יותר מהרשתות הגדולות ■ הרשתות הנתפסות כפחות הוגנות: מחסני חשמל ואבי סופר ■ מדריכים בתחום

אפרת אהרוני ודפנה הראל-כפיר 11.09.2014
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

סקר: רוב הצרכנים לא יודעים מהם מוצרי המזון בפיקוח

הממשלה אמנם מפקחת על מחירי 22 מוצרי מזון בסיסיים - אלא ש-70% מהצרכנים אינם יודעים לומר מהם אותם מוצרים, ובחנויות רבות לא מסמנים את המוצרים שבפיקוח ■ המשמעות: הפסד של כ-1,000 שקל בשנה למשפחה

מיכל רז-חיימוביץ' 14.08.2014
בן אופק מנכל איקיוטק / צילום: אפרת אהרוני

המועצה לצרכנות הגישה ייצוגית ב-300 מ' ש' נגד איקיוטק

הפיצוי הנדרש, 300 מיליון שקל, נובע מנזק מוערך של 2,000 שקל ל-100 אלף צרכנים ומעוגמת-הנפש שנגרמה להם כתוצאה מדרישות התשלום של מהחברה

אפרת אהרוני 16.07.2014
פיקוד העורף ילדים מקלטים/  צלם: רויטרס

מי יספוג את הנזק מביטול עסקאות בגלל המצב הביטחוני?

המצב הביטחוני מביא לביטול עסקאות תיירות או אירועים, מונע מאנשים להגיע לעבודה, ומונע מהילדים ללכת לקייטנה ■ "גלובס" עונה על מספר שאלות בוערות

אפרת אהרוני 09.07.2014
סניף שופרסל שלי / צלם: תמר מצפי

שופרסל נכנעה ללחץ: תוריד מחירים בסניף נווה-שאנן בחיפה

הרשת הורידה את המחירים בסניף השכונתי "שופרסל שלי" בשכונת נווה-שאנן בחיפה, וזאת בעקבות קריאתו של ראש העירייה יונה יהב

אפרת אהרוני 29.06.2014
קניות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

70% מהצרכנים: המחירים הגבוהים גורמים לנו לקנות פחות

עם זאת, סקר המועצה לצרכנות מראה כי 59% עדיין לא רוכשים מותגים זולים יותר מאלה שנהגו לרכוש בעבר ■ הנשים ערניות יותר למחיר ■ מנכ"ל המועצה: "יוקר המחיה חוזר כמו בומרנג לעסקים שהפריזו במחירי מוצריהם"

מיכל רז-חיימוביץ' 11.06.2014

חוויתם שיבושים בטיסה? בואו לראות איזה פיצוי מגיע לכם

שנתיים אחרי שנחקק חוק טיבי המסדיר הפיצוי לנוסעים שטיסתם עוכבה או בוטלה, מאות נוסעים מוצאים עצמם שוב ושוב תקועים בנתב"ג ■ באל-על מבטיחים לפצות עפ"י חוק, אלא שמעטים יודעים באמת מה מגיע להם

ספיר פרץ-זילברמן ודפנה הראל-כפיר 13.05.2014

   123456789101112131415   

   נמצאו 292 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 19

צרו איתנו קשר *5988