המועצה לצרכנות

כתבות אחרונות

 

הבטחות באוויר: קבלו את כל הטעיות הצרכנים בתחום התיירות

מהצגת מחיר נמוך ומטעה, דרך קיצור הנופשון ביממה ועד סירוב לבטל את העסקה בניגוד לחוק - ענף התיירות מספק למועצה לצרכנות הרבה מאוד תלונות לטפל בהן

אפרת אהרוני 25.05.2011

5 חודשים אחרי: האם חוק ההחזר הכספי הצליח?

עפ"י סקירה של באזילה עבור "גלובס", הספקנות לגבי החוק מפנה את מקומה לשביעות-רצון, ובמועצה לצרכנות מדווחים כי רק 13% מהמתלוננים על הפרת החוק נאלצו לפנות לביהמ"ש

מיכל רז-חיימוביץ' 23.05.2011

תקלה בממירי הוט מג'יק: לא ניתן להקליט סדרות באופן רציף

מזה מספר חודשים מתקבלות בחברה תלונות מצד מנויים, אך הבעיה עדיין נמשכת ■ הוט בתגובה: "הנושא בטיפול, ניתן פיצוי; ברצוננו להדגיש כי התקבלו עשרות פניות בלבד"

אפרת אהרוני 18.05.2011

שוב בכותרות: זינוק של 37% בתלונות נגד חברות הסלולר

בוועדה לפניות הציבור נערך דיון מיוחד בעקבות ריבוי תלונות שהצטברו נגד חברות הסלולר ■ נציגי אורנג' סירבו למסור פרטים על זמני ההמתנה אך הודו: "הזמנים כיום גבוהים מבעבר"

אפרת אהרוני 17.05.2011

שאלות ותשובות - משבר הדלק המזוהם: מגיע לכם פיצוי?

נגד מי מגישים את התביעות? האם הכסף ירד לטמיון? כיצד לפעול מול סוכן הנסיעות? ■ תשובות לשאלות המרכזיות בעקבות משבר הדלק המזוהם

מיכל רז-חיימוביץ' 08.05.2011

שוק הסלולריים מחכה לכחלון: האם הצרכן ימשיך לסבול?

שוק המכשירים בישראל מעוות: כל עוד חברות הסלולר ימשיכו למכור את המכשירים, הצרכן ימשיך לשלם את המחיר ■ האם הרפורמה של שר התקשורת תהפוך לאות מתה?

גד פרץ 05.05.2011

עושים סדר בניירת: כמה זמן צריך לשמור קבלות וחשבוניות?

מאות ואלפי מסמכים מצטברים לנו בקלסרים - החל מתעודות אחריות, תלושי שכר ועד אישורי תשלום על קנסות וחשבונות ■ כמה זמן צריך באמת לשמור כל אחד מהם, ולמה בעצם?

אפרת אהרוני 13.04.2011

סוכן המכירות הבטיח לכם חבילת סלולר זולה ולא קיים? אתם לא לבד

בדיקת "גלובס": קנסות יציאה שלא נפרעו וחשבוניות גבוהות מהמובטח - סוכני המכירות של חברות הסלולר מגיעים אל בתי לקוחות ומפתים אותם לחתום על חוזים המתגלים כמופרכים

אפרת אהרוני 07.04.2011

תחרות בפייסבוק: מצאתם טעות בחשבונית? קבלו סרט וארוחה

המועצה לצרכנות מקיימת את תחרות "הטעות החשבונאית הגדולה" בפייסבוק, במטרה לעודד צרכנים לעקוב אחר חשבונותיהם ולהיות ערניים לטעויות

אפרת אהרוני 05.04.2011

האם רשתות הדיור המוגן גובות מע"מ שלא כחוק?

‎‎המועצה לצרכנות הגישה בקשה לתביעה ייצוגית בסך 30 מיליון שקל נגד הרשתות "אחוזות רובינשטיין" ו"עד 120", בטענה כי אין לגבות מע"מ על השכרת הדירות בבתי הדיור המוגן‏

‎‎אפרת אהרוני‏ 05.04.2011

איחור לא אלגנטי: הוט "נזכרה" לחייב לקוח באלפי שקלים

מה עושה צרכן שחברת הטלפון מודיעה לו באיחור כי הוא חייב לה כסף ששכחה בטעות לגבות?

מיכל רז-חיימוביץ'‏ 27.03.2011

אתרי קופונים: איך מבטלים עסקה - ושל מי האחריות למוצר?

בהלת הקופונים בעיצומה, ואין כמעט צרכן שלא התפתה להזמין שובר אטרקטיבי באחד מאתרי הדילים היומיים ■ "גלובס" מגיש מדריך למכורים לאתרי הקופונים ■ רק היום, גירסת האינטרנט

מיכל רז-חיימוביץ' 23.03.2011

מדריך "גלובס" למבטלי הנסיעות ליפן: האם אתם זכאים להחזר?

בעוד שחברות התעופה מיישרות קו ומעניקות החזר מלא למבטלים טיסות ליפן, לקוחות שהזמינו טיולים מאורגנים עדיין לא יודעים אם יקבלו את כספם בחזרה ■ ומה אומר החוק? זהו, שאין כזה

עומר רבין 22.03.2011

המועצה לצרכנות: ניתן לבטל חופשות ביפן עקב האסון

לטענת המועצה, בנסיבות הקיימות אין זה צודק לחייב את מי מהצדדים לקיים את ההסכם כלשונו אם הוא כבר לא מעוניין בכך עקב שינוי הנסיבות

אפרת אהרוני 14.03.2011

סקר: 82% מהצרכנים לא רוצים דואר פרסומי בתיבה

על רקע הדיון בכנסת קוראת המועצה לצרכנות לאסור פרסום בתיבות הדואר ללא הסכמה

אפרת אהרוני 08.03.2011

משלמים על עצלנות: כמיליארד שקל בשנה על טעויות בחשבון

סקר גיאוקרטוגרפיה: מחצית מהצרכנים לא בודקים את החשבונות השוטפים ■ המועצה לצרכנות יוצאת בקמפיין הסברה תחת הכותרת "עושים חשבון לחשבון" ומציגה מדריך לקריאת חשבונות

אפרת אהרוני 07.03.2011

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 292 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 19

צרו איתנו קשר *5988