מהצגת מחיר נמוך ומטעה, דרך קיצור הנופשון ביממה ועד סירוב לבטל את העסקה בניגוד לחוק - ענף התיירות מספק למועצה לצרכנות הרבה מאוד תלונות לטפל בהן
עפ"י סקירה של באזילה עבור "גלובס", הספקנות לגבי החוק מפנה את מקומה לשביעות-רצון, ובמועצה לצרכנות מדווחים כי רק 13% מהמתלוננים על הפרת החוק נאלצו לפנות לביהמ"ש
מזה מספר חודשים מתקבלות בחברה תלונות מצד מנויים, אך הבעיה עדיין נמשכת ■ הוט בתגובה: "הנושא בטיפול, ניתן פיצוי; ברצוננו להדגיש כי התקבלו עשרות פניות בלבד"
בוועדה לפניות הציבור נערך דיון מיוחד בעקבות ריבוי תלונות שהצטברו נגד חברות הסלולר ■ נציגי אורנג' סירבו למסור פרטים על זמני ההמתנה אך הודו: "הזמנים כיום גבוהים מבעבר"
נגד מי מגישים את התביעות? האם הכסף ירד לטמיון? כיצד לפעול מול סוכן הנסיעות? ■ תשובות לשאלות המרכזיות בעקבות משבר הדלק המזוהם
שוק המכשירים בישראל מעוות: כל עוד חברות הסלולר ימשיכו למכור את המכשירים, הצרכן ימשיך לשלם את המחיר ■ האם הרפורמה של שר התקשורת תהפוך לאות מתה?
מאות ואלפי מסמכים מצטברים לנו בקלסרים - החל מתעודות אחריות, תלושי שכר ועד אישורי תשלום על קנסות וחשבונות ■ כמה זמן צריך באמת לשמור כל אחד מהם, ולמה בעצם?
בדיקת "גלובס": קנסות יציאה שלא נפרעו וחשבוניות גבוהות מהמובטח - סוכני המכירות של חברות הסלולר מגיעים אל בתי לקוחות ומפתים אותם לחתום על חוזים המתגלים כמופרכים
המועצה לצרכנות מקיימת את תחרות "הטעות החשבונאית הגדולה" בפייסבוק, במטרה לעודד צרכנים לעקוב אחר חשבונותיהם ולהיות ערניים לטעויות
המועצה לצרכנות הגישה בקשה לתביעה ייצוגית בסך 30 מיליון שקל נגד הרשתות "אחוזות רובינשטיין" ו"עד 120", בטענה כי אין לגבות מע"מ על השכרת הדירות בבתי הדיור המוגן
מה עושה צרכן שחברת הטלפון מודיעה לו באיחור כי הוא חייב לה כסף ששכחה בטעות לגבות?
בהלת הקופונים בעיצומה, ואין כמעט צרכן שלא התפתה להזמין שובר אטרקטיבי באחד מאתרי הדילים היומיים ■ "גלובס" מגיש מדריך למכורים לאתרי הקופונים ■ רק היום, גירסת האינטרנט
בעוד שחברות התעופה מיישרות קו ומעניקות החזר מלא למבטלים טיסות ליפן, לקוחות שהזמינו טיולים מאורגנים עדיין לא יודעים אם יקבלו את כספם בחזרה ■ ומה אומר החוק? זהו, שאין כזה
לטענת המועצה, בנסיבות הקיימות אין זה צודק לחייב את מי מהצדדים לקיים את ההסכם כלשונו אם הוא כבר לא מעוניין בכך עקב שינוי הנסיבות
על רקע הדיון בכנסת קוראת המועצה לצרכנות לאסור פרסום בתיבות הדואר ללא הסכמה
סקר גיאוקרטוגרפיה: מחצית מהצרכנים לא בודקים את החשבונות השוטפים ■ המועצה לצרכנות יוצאת בקמפיין הסברה תחת הכותרת "עושים חשבון לחשבון" ומציגה מדריך לקריאת חשבונות
אהוד פלגחברות תעופהטיסותמינוי בכיריםמס הבצורתמסחר מקווןמרכז השלטון המקומימשבר המיםשופרסלתביעה ייצוגית