המועצה לצרכנות

כתבות אחרונות

 

סגירת רשת רהיטי שגם: צרכנים רבים נותרו מתוסכלים

לקוח: "שילמנו 50% משווי העסקה, סכום של 2,500 שקל. המתקין לא הגיע, ואין מענה בכל סניפי הרשת" ■ המועצה לצרכנות: לא לשלם מראש לפני קבלת הסחורה

מיכל רז-חיימוביץ' 08.04.2013

הירקות והפירות בסופר ואצל הירקנים יקרים ב-25% מאשר בשוק

מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג: "הבדיקה מוכיחה פערי שיווק מופרזים שמייקרים את המחיר לצרכנים בחנויות; חובה להטיל פיקוח על פערי השיווק"

מיכל רז-חיימוביץ' 17.03.2013

ענף התקשורת עדיין מוביל במצעד התלונות; פלאפון בראש

80% מתלונות הצרכנים שהגיעו השנה למועצה לצרכנות התבררו כמוצדקות, והיקף התלונות עלה ב-11% ■ על מה הצרכנים בישראל מתלוננים? על בעיות במוצרים, על חיובים שגויים, על הטעיה ועל סירוב לבטל עסקה

אפרת אהרוני 07.03.2013

סניף שופרסל שלי באיכילוב יקר ב-31% ממגה בול תלפיות

בדיקת המועצה לצרכנות מגלה גם פערי מחיר עצומים בין סניפים של רשתות זהות

אפרת אהרוני 28.02.2013

סל המזון הזול בארץ - במגה בול וברמי לוי תלפיות

כך עולה מבדיקת סיירי המועצה לצרכנות ב-150 חנויות ■ עוד עולה מהבדיקה כי הרשתות טיב טעם ושופרסל שלי הן הכי יקרות

אפרת אהרוני 13.02.2013

המועצה לצרכנות: 95% הצלחה לפרויקט תביעות קטנות

במסגרת הפרויקט סייעה המועצה לצרכנים בניסוח תביעות לביהמ"ש לתביעות קטנות ■ עד כה הוגשו 314 תביעות, שהסתיימו בפיצוי כולל בסך 214 אלף שקל

אפרת אהרוני 05.02.2013

סלי הצריכה הזולים בארץ יפורסמו באתר המועצה לצרכנות

המועצה השיקה סיירת צרכנים שתשווה מחירים ותדווח על הפרת חוקים צרכניים

אפרת אהרוני 14.01.2013

שולחים דואר מהיר לרוסיה? מועד ההגעה לא מובטח

לקוח ששלח חבילות לרוסיה באמצעות השירות של דואר ישראל, הופתע לגלות כי המשלוח המהיר הגיע רק כעבור שבועיים - למרות ששילם כ-100 שקל

מיכל רז-חיימוביץ' 12.12.2012

המועצה לצרכנות: לבטל את הגבלת התווים בהודעות SMS

עפ"י המועצה, צרכנים משלמים מדי שנה 140 מיליון שקל בשל חיובים על משלוח מסרונים ארוכים ■ בהתאם לכך נוסחה הצעת חוק בשיתוף עם ח"כ אמנון כהן

מיכל רז-חיימוביץ' 30.07.2012

נדחתה פשרה בבקשה לייצוגית נגד הוט בגין גביית יתר

הוט ניסתה לסגור את התביעה בפשרה, לפיה היא תתרום 7.5 מיליון שקל לפרויקט חינוכי בבאר-שבע - אך הסתבר כי התרומה הייתה אמורה להינתן בלי קשר להסכם

מיכל רז-חיימוביץ' 16.07.2012

ההופעה של רדיוהד בוטלה - איסתא לא חייבת להשיב את הכסף

לקוחות ששילמו על חבילה 700 אירו יקבלו חזרה 90 דולר בלבד, המכסים את הכרטיס למופע ודמי התיווך ■ איסתא: כל כסף שנקבל מהספקים - נעביר ללקוחות

אפרת אהרוני 03.07.2012

צרכנים: מגה לוטו מבטיחה לשפר סיכויי הזכיה - ומטעה

מה הסיכוי שאראלה מהפיס תתקשר אליכם? הרבה יותר נמוך מהסיכוי שתקבלו טלפון ממגה לוטו - חברה שמבטיחה להגדיל את הסבירות שתזכו בלוטו בשיטות לכאורה בדוקות, ומייצרת גל של תלונות נגדה למועצה לצרכנות בגין הטעיה

אפרת אהרוני 19.06.2012

עוד קריסה בענף הריהוט? 5 סניפי רשת "בנים בנות" נסגרו

בחברה אין מענה בימים האחרונים, ובמועצה לצרכנות הצטברו תלונות רבות של לקוחות שלא קיבלו את הרהיטים שהזמינו

מיכל רז-חיימוביץ' 14.06.2012

מה חשוב לדעת לפני שמגיעים למכירת החיסול בקיקה?

‎‎בדרך להסתער על מוצרי קיקה? כדאי שתדעו שאם תתחרטו, לא תוכלו לבטל כנראה את העסקה או לקבל שירות על מוצר פגום

‎‎מיכל רז-חיימוביץ‏' 31.05.2012

שאלות ותשובות: כך תחסכו עד מאות שקלים בחודש בסלולר

כשהם חוששים מקנסות יציאה וחתומים על הסכמים של חיוב-זיכוי, צרכנים רבים תוהים מה עליהם לעשות כדי לעבור לחברת סלולר אחרת ■ בעזרת המועצה לצרכנות, "גלובס" מספק תשובות על שאלות נפוצות ומפרט מה מציעה כל חברה

מיכל רז-חיימוביץ' ודפנה הראל-כפיר 16.05.2012

קניתם בקיקה ושילמתם מראש? כדאי לכם לשכוח מהכסף

גם צרכנים ששילמו במזומן או בצ'ק יצטרפו לרשימת הנושים וככל הנראה לא יקבלו דבר ■ הבשורה הטובה: אפשר להציל תשלומים עתידיים דרך חברת האשראי

מיכל רז-חיימוביץ' 10.05.2012

   34567891011121314151617   

   נמצאו 292 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 19

צרו איתנו קשר *5988