דוח תלונות הציבור הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
דואר ישראל. ממתינים / אילוסטרציה: שלומי יוסף, גלובס

איזה משרד ממשלתי קיבל הכי הרבה תלונות מהציבור?

ארבעת הגופים שעליהם התקבלו מספר התלונות הרב ביותר הם ב-2019 הם משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משרד הבריאות, המוסד לביטוח לאומי וחברת דואר ישראל • דואר ישראל מוביל עם שיעור התלונות המוצדקות הגבוה ביותר

מיכל רז-חיימוביץ' 30.06.2020
ניר שטרן, רן גוראון, גיל שרון, איציק בנבנישתי / צילומים: תמר מצפי, איל יצהר, עיבוד תמונה: טלי בוגדנו

דוח פניות הציבור של משרד התקשורת לשנת 2019: פלאפון בולטת לטובה

פלאפון סיימה את 2019 עם הכי הרבה פחות תלונות מוצדקות ביחס למספר הלקוחות שלה • פרטנר אחריה במקום השני, ואחריהן גולן טלקום, סלקום והוט מובייל

גד פרץ 27.05.2020
המוסד לביטוח לאומי / צילום: אייל פישר

דוח מבקר המדינה: תלונות הציבור לגופים צרכניים עלו ב-2018

מספר התלונות שהתקבלו בנציבות פניות הציבור בשנת 2018 המשיך לשקף מגמת עלייה במספר התלונות בשיעור של 7% • הגוף שעליו התקבל מספר התלונות הגדול ביותר הוא המוסד לביטוח לאומי עם 1,101 תלונות

מיכל רז-חיימוביץ' 24.06.2019
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

דוח התלונות של מועצת הכבלים והלוויין: עלייה בתלונות נגד yes

לפי הדוח לשנת 2018, נגד הוט התקבל יחס של 14.8 תלונות לכל 10,000 לקוחות - ירידה לעומת 2017 • נגד yes התקבלו פחות תלונות מאשר נגד הוט אך יותר מאשר ב-2017: יחס של 8.5 תלונות לכל 10,000 לקוחות • על מה התלוננו הכי הרבה?

מיכל רז-חיימוביץ' 02.05.2019
לקוחות סלולר / צלם: thinkstock

דוח משרד התקשורת ל-2018: מי מצטיינת ומי מזלזלת?

פרטנר היא החברה שנגדה התקבלו הכי פחות תלונות למשרד התקשורת בשנה החולפת, ופלאפון היא החברה שנגדה התקבלו הכי פחות תלונות מוצדקות ביחס לנתח השוק שלה • והיכן ממוקמות סלקום ובזק?

מיכל רז-חיימוביץ' 31.03.2019
הונאה, תרמית, זיוף, עוקץ / שאטרסטוק

הפקידים מעלו בכספי הקשישה, הבנק לא החזיר את כל הסכום

עובדי הבנק הוציאו מחשבונה של ניצולת שואה 1.8 מיליון שקל, אך הבנק החזיר לחשבונה רק 900 אלף שקל בלבד

עירית אבישר 08.08.2018
חדוה בר / צילום: איל יצהר

הבנקים החזירו ללקוחות 8.6 מיליון שקל ב-2017 בעקבות תלונות

לפי נתוני דוח בנק ישראל, רק 4% מהלקוחות שהגישו תלונה לבנק ערערו על התשובה לבנק ישראל • במזרחי טפחות היה השיעור הנמוך ביותר של תלונות מוצדקות • על מה אנחנו מתלוננים הכי הרבה?

עירית אבישר 07.08.2018
אברי גלעד / צילום: גל חרמוני

בגלל אברי גלעד? התלונות על תוכן פוגעני בטלוויזיה עלו ב-100%

מספר תלונות הציבור ביחס לתכנים פוגעניים בטלוויזיה וברדיו רשם ב-2017 גידול של 40% ביחס למספר התלונות שהוגשו ב-2016 - כך עולה מהדוח השנתי של נציב פניות הציבור ברשות השנייה • הנציב דוד רגב: "קמפיין metoo# העולמי עשה עלייה מבורכת לישראל, והדבר בא לידי ביטוי בעלייה בתלונות על פגיעה בנשים"

ענת ביין-לובוביץ' 25.07.2018
קנאביס רפואי/ צילום:שאטרסטוק

המבקר: ליקויים קשים במיוחד בתפקוד היחידה לקנאביס רפואי

משרד הבריאות אמנם מדורג רק במקום ה-9 מבין המוסדות עליהם מתלונן הציבור הישראלי, אולם עם שיעור גבוה מהממוצע של תלונות שנמצאו מוצדקות (38% לעומת 32%) • יחידת הקנאביס הרפואי היא יוצאת דופן מבחינת שיעור התלונות המוצדקות, וזאת עד כדי כך שהדוח מגדיר את פעילות היחידה כמאופיינת בליקויים חמורים

גלי וינרב 18.06.2018
סלולרי / צילום: שאטרסטוק

דוח משרד התקשורת לשנת 2017: נגד מי התלוננו הכי הרבה?

פלאפון מככבת עם שיפור ניכר במדדים ועם מספר התלונות הנמוך נגדה בתחום הסלולר, בזק בינלאומי מציגה את המקום הראשון בתחום ספקיות האינטרנט, ובזק מציגה מדדים טובים מאלה של הוט בתחום תשתית האינטרנט והטלפוניה הקווית

מיכל רז-חיימוביץ' 27.03.2018
חדווה בר  / צלם: יחצ באדיבות בנק ישראל

בנק ישראל: רק 11% מהתלונות שהוגשו נגד הבנקים מוצדקות

עוד עולה מדוח הפיקוח על הבנקים כי אחד הנושאים שהכי הטרידו את הציבור בשנת 2016 היה סגירת סניפים וצמצום עמדות טלר

מיכל רז-חיימוביץ' 07.09.2017
מבקר המדינה יוסף שפירא/ צילום: תמר מצפי

אי-אמון במבקר המדינה? ירידה במספר תלונות הציבור

מדוח מבקר המדינה, בכובעו כנציב תלונות הציבור, עולה כי נרשמה צניחה של כ-21% במספר התלונות שהגיש הציבור ב-2016 לעומת 2015, וכי מדובר במספר התלונות הנמוך ביותר (כ-11.8 אלף) מאז 2010

חן מענית 06.07.2017
המוסד לביטוח לאומי / צילום: תמר מצפי

שיאני תלונות הציבור: ביטוח לאומי, דואר ישראל והמשטרה

הדוח השנתי לשנת 2016 של נציבות תלונות הציבור: השירות לאזרח בראש טבלת התלונות - כ-36% מהתלונות עסקו בנושא

אלה לוי-וינריב 26.06.2017
חדוה בר / צילום: אוריה תדמור

דוח תלונות הציבור נגד הבנקים: איזה בנק מצטיין במיוחד?

בנק ישראל מפרסם דוח ל-2015: ביחידה לפניות הציבור טופלו כ-18 אלף שיחות טלפוניות וכ-5,000 תלונות, פניות ובקשות למתן מידע בכתב ■ רק 11% מהתלונות שהוגשו נגד הבנקים ב-2015 נמצאו מוצדקות

עירית אבישר 10.08.2016
יוסף שפירא / צילום: אוריה תדמור

דוח נציב תלונות הציבור 2015: עלייה בתלונות שנמצאו מוצדקות

יותר מרבע מהתלונות שהוגשו לנציב תלונות הציבור ב-2015 עסקו בשירות לציבור ■ מבקר המדינה יוסף שפירא: "השירות שמקבל האזרח מהמגזר הציבורי חייב להשתפר"

אלה לוי-וינריב 18.07.2016
עיצוב דירה/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

רשות המסים דרשה מס רכישה 40 שנה אחרי רכישת דירה

המתלונן מכר את דירתו זו כבר לפני 20 שנה, אולם לאחרונה ביקש ממנו הקונה להמציא אישור מרשות המסים לפיו אין לו חובות מס בגין העסקה ■ והבלגן התחיל ■ מדריך מס רכישה

אלה לוי-וינריב 18.07.2016

   12   

   נמצאו 28 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988