גלובס בחדשות

סוכן חדשות
 
אלונה בר און / צילום: איל יצהר
אלונה בר און: "בלי עיתונות אנחנו נשארים עם פייק ניוז ובלי תיעדוף של עיקר ושל טפל"
"למרות הביקורת על העיתונות, התפקיד שלה היה ונשאר חשוב: היא מציפה נושאים קריטיים ומתווכת בין האזרחים לבין המגזר העסקי והציבורי, בין האינדבידואלים לבין הכפר הגלובלי של ההייטק והיזמות" ● פרויקט 10 הסטארט-אפים המבטיחים של גלובס
  
 
ביבי נתניהו / רויטרסרועי ברק / איור: גיל ג'יבלי
רועי ברק
עיתונות אינה כלי ניגוח בלוח השחמט של נתניהו
"גלובס" נגרר בעל-כורחו לתוך תגובות נתניהו ואלוביץ לתחקיר של "המקור". חשוב לשים דברים על דיוקם
ביום שני השבוע שודר תחקיר חשוב של "המקור" בערוץ עשר, שבו נחשפו אמצעי הלחץ השונים והצנזורה הפנימית והחיצונית שהופעלו על כתבי ועורכי...המשך
  
 
35 שנה לגלובס
35 שנה ל"גלובס": מיטב הקריקטורות פרי עטו של מאייר הבית גיל ג'יבלי
כבר שלושה עשורים שהאיורים, הרישומים והקריקטורות של גיל ג'יבלי מזוהים עם "גלובס" כמעט כמו הצבע הוורוד ● השפה הגרפית שהוא יצר הפכה לאחד הסמלים הבולטים של העיתון: פוליטיקאים ואנשי עסקים, הייטקיסטים ולואוטקיסטים, כתבים וכותבי טורים - כולם זכו לטיפולו המסור והמדויק
  
 
"גלובס"
לתווך את המציאות, להשיב אמון ולהציף סוגיות ועוולות
יו"רית ובעלים משותף ב"גלובס", אלונה בר און, בטור מיוחד לכבוד 35 שנה ל"גלובס"
  
 
35 שנה לגלובס
"גלובס" חוגג 35 שנה: מדינת ישראל השתנתה, אבל היד נשארה על הדופק
הפרשנית סטלה קורין-ליבר היא אחת העיתונאיות הוותיקות ביותר בעיתון ומלווה אותו מכמעט-לידתו ● בראיון חגיגי היא מספרת כיצד התגלגלה לעיתונות כלכלית, איך עשו עיתונות פעם, מי היו המתחרים, מי בחש ומי התעניין ● וכמובן על האיש שבדמותו נבנה העיתון - חיים בר און
  
 
גלובס לוגו
"גלובס"? מה זה?
טורו של אדם ברוך, שהיה עורך "גלובס" בין 1992 ל-1996, פורסם לראשונה בגיליון לכבוד 20 שנה ל"גלובס", באוקטובר 2003
  
 
אלונה בר און בכנס הג'ורני \ צילום: איל יצהר
עם כל הכבוד לשיבוש המקודש, אתם צריכים את המדיה
אתם צריכים אותנו כדי לבנות אמון בין המגזרים השונים בישראל, לסדר את כמויות המידע האינסופיות, להראות לממשלה את המחסור במהנדסים, להבחין בין שחיתות לבין התנהלות עסקית רגילה, ואתם צריכים שנהיה בני אדם כאשר תהיו בצד הנפגע ● דבריה של יו"ר "גלובס" בפתיחת כנס Journey של EY ישראל ו"גלובס"
  
 
"גלובס"
עובדי והנהלת "גלובס" חתמו על הסכם קיבוצי חדש
ההסכם, שנחתם בשיתוף עם ארגון העיתונאים, בתוקף לעוד 4.5 שנים וכולל העלאה משמעותית בהפרשה לקרנות ההשתלמות, תוכנית בונוס שמחברת בין תגמול וביצועים ומחויבות הדדית לאתיקה ומקצוענות בצד ביטחון תעסוקתי
  
 
ורדה וירט–לבנה/  צילום : שלומי יוסף
"גלובס" לביה"ד: לחשוף שמו של הרופא הבכיר שהטריד מינית
בשבוע שעבר קבעו שופטי הארצי כי מנהל מחלקה בבית חולים ממשלתי מרכזי הטריד מינית מזכירה רפואית שעבדה בכפיפות אליו, זאת בין היתר באמצעות יצירת סביבת עבודה עוינת ומטרידה ● "גלובס" אף מבקש בעתירה להתיר לפרסם את שמו של בית החולים שבו בוצעו ההטרדות
  
 
אזיקים / צלם: פוטוס טו גו
לדווח בלי להשפיל, למסור מידע בלי להרשיע

אנו, כתקשורת, אמונים בהחלט על הדיווח על מעצרים, אולם אנו אמונים גם על מניעת מצב שבו חשודים בשלבים מוקדמים הופכים לאסקופה נדרסת, מקועקעים באות קין על מצחם, מושפלים יתר על המידה ומורשעים במשפט התקשורת והציבור

  
 
מעצר, אילוסטרציה \ צילום: שאטרסטוק
חל כרסום משמעותי ומהותי בעיקרון חזקת החפות בארץ
בעידן האינטרנט, הרשתות החברתיות והסמארטפונים, אולי איבדנו את היכולת להמתין בסבלנות ולאורך זמן עד שהעובדות תתבררנה לאשורן אצל שופט מקצועי ● לחשודים בפלילים לא ניתנת ההזדמנות להוכיח את חפותם; הם מוקעים בפומבי כאילו הוכחה אשמתם ומשפטם הסתיים בהרשעה
  
 
"גלובס"
"גלובס" משיק כללים חדשים לסיקור אירועים פליליים
מתוך אמונה כי יש להחזיר למרכז השיח את חזקת החפות העומדת לכל אדם עד אשר הוכחה אשמתו, אנו ב"גלובס" מחילים נוהלי פעולה חדשים בהקשר זה ● להלן עיקרי הנוהל החדש
  
 
אזיקים / צילום: שאטרסטוק
להציב במרכז הסיקור את “חזקת החפות”
אדם נעצר בשל חשד פלילי, ותמונתו מובל באזיקים מופצת. גם אם התיק נגדו נסגר, התמונה תרדוף אותו תמיד. נדיר שיופיע אזכור בתקשורת על סגירת התיק ● כדי למנוע פגיעה מהותית בזכויות הפרט, החליט "גלובס" למסד רגולציה עצמית בכל הנוגע לפרסום מעצר חשודים והליכים פליליים
  
 
"גלובס"
עלייה דרמטית בחשיפה ל"גלובס" במחצית הראשונה של 2018
עפ"י נתוני סקר TGI שמתפרסמים היום, החשיפה לעיתון "גלובס" עלתה ביחס למחצית הקודמת ולמחצית המקבילה ב-2017 ● "גלובס" הוא העיתון היומי היחיד שהראה עלייה בחשיפה במחצית זו, והחשיפה אליו עומדת על 5.6%
  
 
מדד המותגים 2018
מדד המותגים של גלובס לשנת 2018 | פרויקט מיוחד
"גלובס" מפרסם זה 16 שנה ברציפות את מדד המותגים; השנה החלטנו לעשות זאת מעט אחרת ● צפו בדירוג המותגים המובילים בישראל לשנת 2018, בחלוקה ל-15 סקטורים מרכזיים ● פרויקט מיוחד
  
 
צפו בשידור החי מוועידת MAD של "גלובס"
ועידת הפרסום, השיווק והדיגיטל MAD של "גלובס", בהשתתפות איציק אברכהן, גונן אוסישקין, גבי רוטר, מולי שגב, תם אהרון, מיכל אנסקי, רבקה מיכאלי ורבים נוספים, תעמוד השנה בסימן הפילטר הווירטואלי והשפעתו על עולמות התוכן ● בוועידה, שתיערך הערב במתחם הקאמרי בת"א, ייחשף לראשונה גם מדד המותגים המובילים לשנת 2018
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 444 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 28