אדם שוב

מנכ"ל חברת ריפרש המתמחה במדיה חברתית

כתבות אחרונות

 
אדם שוב / צילום: תמר מצפי

אדם שוב: "ענף הפרסום תמיד ראה בי בן חורג"

אחרי מכירת חברת המדיה החברתית ריפרש, אדם שוב לא ממהר לחפש כיוון חדש: "לא נולדתי ברמת-אביב ג' עם כפית כסף בפה. כל מה שקירב אותי לדירה, זה מה שעשיתי"

ענת ביין-לובוביץ' 09.06.2016
גרייט, גיא סעד / צילום: יחצ
אדם שוב | לפני כולם

גרייט דיגיטל קונה את פעילות ריפרש של אדם שוב

שוב: "אחרי שנים של עבודה בניהול לקוחות, החלטתי למכור את הפעילות ולפנות לאפיקים עסקיים אחרים" ■ בין לקוחות ריפרש: AM:PM, דור-אלון, KPMG והסתדרות המורים

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2016
אדם שוב / צלם: איל יצהר

Refresh תטפל בניו-מדיה של מותגי האלכוהול בחברת "הכרם"

חברת הדיגיטל בבעלות אדם שוב נבחרה לטפל במותג הוודקה הבינלאומי Stoli ובמותג Jägermeister

שירות גלובס 12.08.2014
אדם שוב, מנכ"ל ריפרש / צילום: איל יצהר

האם אדם שוב, בעלי Refresh, בדרך ל"האח הגדול"?

שוב שיתף השבוע בפייסבוק שלו הודעת SMS שבה קיבל פנייה מהפקת "האח הגדול" כדי לבדוק אפשרות לשלבו בעונה הבאה של התוכנית הפופולרית

רועי גולדנברג 18.06.2014

האם תעשיית הפרסום באינטרנט עומדת בפני עידן חדש?

הכוונה להחיל את ההגבלות של פרסום אלכוהול גם על האינטרנט - מדיום שהיה עד היום נקי ממגבלות - מעלה את השאלה על גבולות הפרסום ברשת ■ האם הקושי הטכני באכיפה אמור לגרום למחוקק להתייחס אחרת למדיום הזה?

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2014
ועידת MAD | ועידת MAD

גבאי עוקץ את סלקום: "חבילת ה'באנדל' שלה לא דרמטית"

(עדכון) - מנכ"ל בזק בוועידת MAD: בזק תאפשר תשתית לטלוויזיה באינטרנט ■ דב מורן עוקץ את בזק: "החברות מושכות דיבידנדים ענקיים ולא משקיעות בתשתיות" ■ וגם: אדם שוב על הילדה שגייסה מיליון דולר ברשת

יוסי ניסן 11.07.2012

"מי שרוצה לגור בלב ת"א צריך להזיע ולעבוד קשה"

אדם שוב: "אין שום עיר מערבית שבה זול לצעירים לגור - לא מנהטן, לא לונדון ולא טוקיו"

שירות גלובס 16.07.2011

מחאת הקוטג': הצרכן אמר את דברו - מה עושים עכשיו?

"לא לעמוד על פודיום קיסריה ולנאום, אלא להגיע לנתיבות ולהתחכך עם העם" ■ "בדף הפייסבוק מנכ"ל יכול לזהות מבעוד מועד מוקדי תסיסה וליירט אותם כשהם עוד קטנים"

ענת כהן 04.07.2011

אדם שוב: "קניית דירה זה קלאסי רשת חברתית"

מנכ"ל "ריפרש": "מנוע השיווק החזק ביותר בענף הנדל"ן הוא מנגנון 'חבר מביא חבר'" ■ גזית גלוב החלה השבוע במהלך לקראת הפניית תקציבי הפרסום והשיווק שלה למדיה החברתית

מירב מורן 28.03.2011

ריפרש זכתה בתקציב המדיה החברתית של גזית גלוב

גזית גלוב תבצע בשלב הראשון פעילות שיווקית עבור זרוע הקניונים שלה - קניוני G

שירות גלובס 22.03.2011

"ריפרש" זכתה בתקציב השיווק במדיה החברתית של רכבת ישראל

תפתח עבור רכבת ישראל מספר אפליקציות שישרתו את לקוחות החברה בפייסבוק ובסלולר

נועה פרג 07.03.2011

בנק לאומי ישתף פעולה עם גוגל ישראל בפעילות קהילתית

במסגרת שיתוף-הפעולה יקבעו הגולשים לאילו עמותות יתרום הבנק סכום כולל של מיליון שקל

נועה פרג 14.07.2010

האם הסברת גרילה תורמת או מזיקה לתדמית הישראלית?

גם לאחר קרוב ל-2 מיליון צפיות ברשת, הסרטון הסאטירי של "לאטמה" בנושא המשט נותר שנוי במחלוקת ■ אביטל ליבוביץ', האחראית בדובר צה"ל על ההסברה הישראלית באינטרנט: "כל מהלך הסברתי הוא מבורך"

נועה פרג 11.06.2010

מודי כידון: "ענף הפרסום הוא הסיסמוגרף של החברה"

קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"

חגית ברונסקי 26.05.2010

ריפרש של אדם שוב זכתה במכרז על פעילות האינטרנט של הפיס

ריפרש תלווה את המותג בטוויטר ובזירות תוכן גולשים ■ הפעילות תכלול בין היתר הקמת בלוג, ניהול דיאלוג מול גולשים, כתיבת תכנים וניטור השיחה המתנהלת על המותג ברשת

שירות גלובס 14.02.2010

   12   

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988